Er den positiv?! Med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Okay, jeg har lige oprettet tråden; kender i det, man vender, drejer og splitter den ad.. 

nu kom jeg lige til at se den test som jeg tog inden jeg oprettede tråden, og nu kan jeg se en svag, meget svag streg.. Hmm.. Jeg har prøvet at tage det med røngten, og almindelig.

jeg ved ikke om stregen er rød, men når jeg selv kigger, så er der altså en streg :/ ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Karla

Anonym skriver:

Okay, jeg har lige oprettet tråden; kender i det, man vender, drejer og splitter den ad.. 

nu kom jeg lige til at se den test som jeg tog inden jeg oprettede tråden, og nu kan jeg se en svag, meget svag streg.. Hmm.. Jeg har prøvet at tage det med røngten, og almindelig.

jeg ved ikke om stregen er rød, men når jeg selv kigger, så er der altså en streg :/ ?? 

Kan godt ane en svag streg
Kom den inden for tid?

Anmeld

20. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg kan ane en skyggestreg på billederne. Og tænker at den må være noget tydeligere i virkeligheden.

Det er dog langt fra nok til, at jeg tør ønske tillykke. Har en veninde, der har haft et hav af skyggestreger, uden positijvt resultat, desværre. Jeg selv har haft to. Den første gang VAR jeg gravid. Den anden gang var det en falsk positiv fra Valmed!! (GRRRRRRRR)

Så er ked af at sige det, men du må nok indstille dig på, at din sindssyge bliver værre og værre et stykke tid endnu.

(Er det en positiv, vil den helt sikkert slå fint ud om to dage, så du har svar på fredag...)

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Jeg kan kun se 1 tydelig streg, men slet ikke skyggen af en nr.2 streg.
Desværre..

Men  for dig.

Kom endelig med up-date senere

Anmeld

20. marts 2013

BigHope13

Ved første øjekast kan jeg godt ane en streg, men hvid jeg prøver at fokusere på den bliver det mere som en skygge. Så tør ikke ønske dig tillykke endnu,
hvor langt er du ca henne? Håber den bliver til en tydelig streg i løbet af de næste par dage.

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Nu kom jeg så lige hjem efter et kort øde på arb. og nu er stregen vodst væk. Hmm. :/ øøøv! Blev helt overrasket, da jeg så stregen efter jeg havde smidt den ud pis også. Men altså ingen tegn på mens. Og skulle gerne få det nu her idag eller imorgen vil jeg tro.. 

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Kan godt ane en svag streg
Kom den inden for tid?

Jeg smed den ud efter to minutter fordi den ikke var kommet, og det er efterhånden bare en vane at teste, så ventede ikke tiden ud før jeg smed den ud. Jeg skulle så smide noget i skraldespanden, og der kunne jeg hurtigt ved første øjekast, ane en streg... - men det var nok en halv time senere. - prøver igen imorgen hvis mens ikke kommer inden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.