Ammetøj / ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
4 svar
4 synes godt om
20. marts 2013

Metteb2013

Hej piger

Jeg er mor til Alexander på 18 måneder og samtidigt kandidatstuderende, der er ved at skrive sin hovedopgave. I den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp til at besvare en spørgeskemaundersøgelse omkring ammetøj / ventetøj. Besvarelsen tager under 5 minutter af jeres tid, hvilket jeg vil være meget taknemmelig over. 

Håber i har lyst til at hjælpe mig med min opgave. Bare følg linket for at besvare

Kram Mette

https://docs.google.com/a/compell.dk/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dHBOdjkxM3RXYTV1cGE3S0VVZWpoeXc6MQ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

mommy1991

Metteb2013 skriver:

Hej piger

Jeg er mor til Alexander på 18 måneder og samtidigt kandidatstuderende, der er ved at skrive sin hovedopgave. I den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp til at besvare en spørgeskemaundersøgelse omkring ammetøj / ventetøj. Besvarelsen tager under 5 minutter af jeres tid, hvilket jeg vil være meget taknemmelig over. 

Håber i har lyst til at hjælpe mig med min opgave. Bare følg linket for at besvare

Kram Mette

https://docs.google.com/a/compell.dk/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dHBOdjkxM3RXYTV1cGE3S0VVZWpoeXc6MQ 

Det ser ud til at man skal have speciel adgang for at få lov til at svare på det?

Anmeld

21. marts 2013

Metteb2013

Undskyld, undskyld, undskyld. 

Kan se (og høre) at der har været problemer med adgang til spørgeskemaet.

Jeg har rettet det til, og den burde være klar

Håber i vil give det en chance mere! Og tak for fejlmeldingen.

Mvh Mette

Anmeld

21. marts 2013

tarkoflen

Så er der svaret

Anmeld

21. marts 2013

Metteb2013

tarkoflen skriver:

Så er der svaret

Mange tak 

Fedt at det virker. Er helt lettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.