Kender i det?! Man vender og drejer og splitter den ad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
9 svar
5 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja. Kender i det med, at man vender og drejer og tæ sidst splitter den latterlige test af, i håbet om, at se en streg?!  Vi har nu prøvet siden december, hvor jeg fik en abort, men ingen ting sker der.  

min mens er stadig ikke reglmæssig. Den afviger med +/- 2 dage, så jeg aner ikke hvornår ægløsningen er, og om man overhovedet kan blive gravid når det svinger sådan. 

Tænker også, om noget kan mangle fra min abort i december, men jeg har jo hverken smerter eller andet end at min mens svinger med de to dages tid cirka. Hmm.. De to andre graviditeter er jeg blevet gravid på 1. Ppiller og 2. Gang under afbrudt samleje, så tænkte jo, at jeg havde nemt ved at blive gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja. Kender i det med, at man vender og drejer og tæ sidst splitter den latterlige test af, i håbet om, at se en streg?!  Vi har nu prøvet siden december, hvor jeg fik en abort, men ingen ting sker der.  

min mens er stadig ikke reglmæssig. Den afviger med +/- 2 dage, så jeg aner ikke hvornår ægløsningen er, og om man overhovedet kan blive gravid når det svinger sådan. 

Tænker også, om noget kan mangle fra min abort i december, men jeg har jo hverken smerter eller andet end at min mens svinger med de to dages tid cirka. Hmm.. De to andre graviditeter er jeg blevet gravid på 1. Ppiller og 2. Gang under afbrudt samleje, så tænkte jo, at jeg havde nemt ved at blive gravid..

Prøv med en fertilitetsmonitor...

http://www.billige-teste.dk/mobile_product_info.php?cPath=34&products_id=106

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Jeg ved ikke hvad det er? :/ kan du ligge linket ind så det bliver blå og jeg kan trykke på det? 

Anmeld

20. marts 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jamen, 2 dages afvigelse i en cyklus er da ikke unormalt?
Ægløsningen sker ca. 12-16 dage før forventet mens, hvis du vil komme det nærmere, er du nødt til at teste for det.
Selvom der skulle gå 8-10 måneder, før du opnår graviditet, er det stadigvæk indenfor normalen, også selvom din tålmodighed slipper op.
Held og lykke.

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad det er? :/ kan du ligge linket ind så det bliver blå og jeg kan trykke på det? 

Nej.. Jeg skriver fra en iPad.. Det vil den ikke.. Du skal kopiere det og sætte det i browseren..

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jamen, 2 dages afvigelse i en cyklus er da ikke unormalt?
Ægløsningen sker ca. 12-16 dage før forventet mens, hvis du vil komme det nærmere, er du nødt til at teste for det.
Selvom der skulle gå 8-10 måneder, før du opnår graviditet, er det stadigvæk indenfor normalen, også selvom din tålmodighed slipper op.
Held og lykke.

før aborten i december, var den fuldstændig til at stole på. Jeg kunne nærmest sætte uret for mens, og har aldrig oplevet, at den svingede sådan. 

Nå, jamen så har jeg da allerede "overlevet" de første 4 mdr cirka.  

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Nej.. Jeg skriver fra en iPad.. Det vil den ikke.. Du skal kopiere det og sætte det i browseren..

Ja det gjorde jeg lige..  Er selv på fra en ipad. er det "bare" ægløsningsteste? For så har jeg en jeg kan købe af for cirka 5 kr stykket.

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja det gjorde jeg lige..  Er selv på fra en ipad. er det "bare" ægløsningsteste? For så har jeg en jeg kan købe af for cirka 5 kr stykket.

Nej den er mere nøjagtig du får hele den fertile periode og øger muligheden med over 98%

Anmeld

20. marts 2013

Flødebollen

ønskebarn74 skriver:

Vi har også sådan en. Det er dældulme smart

Mit stofskifte er endelig kommet ned på normalen, så det har forhåbentlig været grund til, at vi endnu ikke har haft de 2 streger. Forhåbentlig ændrer det sig nu

Hvordan går det med jer?

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Kathepige skriver:

Vi har også sådan en. Det er dældulme smart

Mit stofskifte er endelig kommet ned på normalen, så det har forhåbentlig været grund til, at vi endnu ikke har haft de 2 streger. Forhåbentlig ændrer det sig nu

Hvordan går det med jer?

Det går ok.. Det driller med min mave efter operationen sidste år.. Men fertilitetsmæssigt ser det bedre ud.. Så nu må vi se.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.