Erfaring med pulverkur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Christina V Skov skriver:

Jeg hat tabt 19 kg på 4-5 mdr. på nupo + 600 kcal

Anbefaler dig at finde nupos brikbog (den findes på nettet GRATIS )

Jeg har de sidste 2 mdr haft brug for en pause og i den tid har jeg holdt min vægt.

Der findes INGEN NEMME KURE Det kræver en livstilsændring med jeg kunne ikke har gjort det uden nupo, så brug det som en hjælp.

Vær obs på at der er forskellige slagt nupo (her mener jeg ikke smag) disse bruges på forskellige tidspunkter.

Men læs bogen (den er ikke så stor) Skift indholdet ud i dine køkkenskabe og køl/frys skab. Og min 2 gange motion om ugen. 

Sidst men ikke mindst, det sker ikke af sig selv. Så vær indstillet på det er en kamp. Som DU KAN VINDE :-)

Jeg tror nemlig også at jeg lige har brug for den ekstra hjælp, for synes det er så svært her i starten.

jeg havde godt set den på en side men troede den kostede noget. Men den vil jeg da lige kigge. Så får man også en bedre ide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

B&J

Anonym skriver:

Det var en god ide. Og det er lige meget hvilket bær og hvilken nupo man bruger?

jeg ville nok bruge jordbæren eller mangoen chokoladen står måske ikke så godt til dem men prøv dig frem og se hvilken smag ja bær er lige meget du skal bare max tage en håndfuld da man skal huske frugt har jo sin egen frugt sukker

men mælken og nupoen til sammen så er det en super god protien bombe

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Tusinde tak for hælpen

Jeg blander indimellem kakaoen op i appelsin juice.. Smager godt..

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres hjælp. den må jeg vist lige i gang med at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.