Gaveideer til 1 års fødselsdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

EmmaKathrine

Hej Piger!

Nu bliver min dejlige dreng snart 1 år 

Familie osv er begyndt og spørge efter ønsker, og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig til ham! Primært mangler han ting til værelset, som lamper, pynte ting osv, men det vil jeg hellere selv gå og hygge med :-) 

Har i evt noget legetøj der bare har været en succes hos jer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

modesty

Køleskabsmagneter med bondegårdsdyr har været et kæmpe hit her. Den billigste og fedeste gave vi fik. 

Han er 17 mdr. nu og indenfor de sidste par måneder har det primært været Duplo, plastikdyr og biler (det skal være de "rigtige" i metal der ligner rigtige biler, han gider ikke sådan nogle nuttede i plastik). Og musikinstrumenter! Og bøger!

Anmeld

20. marts 2013

EmmaKathrine

modesty skriver:

Køleskabsmagneter med bondegårdsdyr har været et kæmpe hit her. Den billigste og fedeste gave vi fik. 

Han er 17 mdr. nu og indenfor de sidste par måneder har det primært været Duplo, plastikdyr og biler (det skal være de "rigtige" i metal der ligner rigtige biler, han gider ikke sådan nogle nuttede i plastik). Og musikinstrumenter! Og bøger!

Har MASSER af duplo og det er et kæmpe hit her hjemme. Og har han et par trommer der lyder forfærdeligt ;-D 

Anmeld

22. marts 2013

Benjamins'mor

Legekøkken. Benjamin fik et i julegave 2 uger før han blev 1 år, og det har simpelthen været et hit her, han elsker det stadig.

En af de der 3 hjulede scootere, er helt sikker på han kan begynde og køre på den til sommer, den har ihvertfald været et hit hos Benjamin.

Anmeld

22. marts 2013

EmmaKathrine

Benjamins'mor skriver:

Legekøkken. Benjamin fik et i julegave 2 uger før han blev 1 år, og det har simpelthen været et hit her, han elsker det stadig.

En af de der 3 hjulede scootere, er helt sikker på han kan begynde og køre på den til sommer, den har ihvertfald været et hit hos Benjamin.

God ide med legekøkkenet! :-) troede bare det ville lige for piget! 

Anmeld

22. marts 2013

Benjamins'mor

EmmaKathrine skriver:

God ide med legekøkkenet! :-) troede bare det ville lige for piget! 

Overhovedet ikke.

Har set mange drenge have et, min lillebror har også et. Han er 6 år og leger stadig med det.

Anmeld

22. marts 2013

EmmaKathrine

Benjamins'mor skriver:

Overhovedet ikke.

Har set mange drenge have et, min lillebror har også et. Han er 6 år og leger stadig med det.

Må til ikea og købe det der trælegetøjskøkken! 

Anmeld

22. marts 2013

Benjamins'mor

EmmaKathrine skriver:

Må til ikea og købe det der trælegetøjskøkken! 

Det er også det vi har, benjamin elsker det

Anmeld

22. marts 2013

Eliza

Her er min Malthe på 13 mdr med sine 2 ynglings ting  

Krokodille fra bobles og hans legekøkkEn. 

Og han elsker begge dele 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2013

EmmaKathrine

Eliza skriver:

Her er min Malthe på 13 mdr med sine 2 ynglings ting  

Krokodille fra bobles og hans legekøkkEn. 

Og han elsker begge dele 

Uhhhh ja, BOBLES! Men de er bare så dyre! :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.