Er hun bagud ?? snart 8 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
8 svar
2 synes godt om
20. marts 2013

Mor1012

Hun kan Ikke side selv

men , når hun ligger på maven tager hun benene op under sig ( det er vel for at lære kravlestilling ?

men det undre mig hun ikke kan sidde selv ??

nok fordi man samligner med sit andet barn som kunne side som 6 mdr og kravle som 8 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Mor1012

Mor1012 skriver:

Hun kan Ikke side selv

men , når hun ligger på maven tager hun benene op under sig ( det er vel for at lære kravlestilling ?

nok fordi man samligner med sit andet barn som kunne side som 6 mdr og kravle som 8 mdr

hov den skulle ha været under 0-1 år

Anmeld

20. marts 2013

Majbrit P

Mor1012 skriver:

Hun kan Ikke side selv

Børn er forskellige. Kender en hvor hendes barn først kravlede som over et år Men så er dit barn nok hurtigere i det sproglige. 

Synes ikke hun er bagud. Der er bare mange børn der er langt fremme. 

Knus

Anmeld

20. marts 2013

Kidztown

Jeg ville heller ikke være bekymret.

Hvad siger Sundhedsplejersken?

Anmeld

20. marts 2013

Mor1012

Kidztown skriver:

Jeg ville heller ikke være bekymret.

Hvad siger Sundhedsplejersken?

hun kommer først til april når hun er 8 mdr

Anmeld

20. marts 2013

Balinus

Vores datter ville IKKE kravle, ligge på maven eller på ryggen i vågen tilstand - slet, slet ikke, det var udelukket, ikke en mulighed i hendes verden!!!!

Hun sad eller stod - konstant!

Hun begyndte at gå da hun var 12 mdr - en befrielse - endelig kunne hun selv!!

Anmeld

20. marts 2013

Frk. Himmelblå

Mor1012 skriver:

Hun kan Ikke side selv

Det er svært at sige. Du må komme med lidt flere facts. Hvordan ser det samlede billede ud, - synes du, hun er med sådan på det generelle plan? Kan hun spise skemad? Ruller hun? Griber hun efter legetøjet og flytter hun genstanden fra hånd til hånd, når hun leger med den? 

Hvis hun er med på andre områder, er jeg ret så sikker på, at hun bare lige skal have rygmuskulaturen med sig... Er hun en lang pige? Så skal der nemlig mere styrke til.. Har hun stort hoved, vil det også komplicere processen en smule..

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Mor1012 skriver:

Hun kan Ikke side selv

Nu er alle børn jo forskellige, men hvis du vælger at følge gennemsnittet som er 6 måneder for at kunne sidde selv, ja så er hun lidt bagud, men synes nu at du skal se tiden an og se om det ikke kommer. Min datter sad da hun var omkring de 6 måneder, kravlede da hun var 9 måneder og gik da hun var 14 måneder så hun har fulgt gennemsnittet, MEN hun har f.eks aldrig nogensinde rullet rundt. Og det bekymrede også mig rigtig meget, men hun er jo med og helt tilpas idag.

Så synes bare du skal se på det samlede hele og hvis alt andet er som det "skal", så skal hun også nok sidde om ikke så længe

/Fenja

Anmeld

20. marts 2013

modesty

Hun kan Ikke side selv

Min dreng kunne først sidde selv da han var cirka 8 mdr. Han kravlede ved cirka samme alder og gik da han var 13 mdr. 

Hun ligger måske ikke i den tidligste ende af gennemsnittet, men jeg ville bestemt ikke være bekymret. Og det er jo fint at du har SP snart, så du kan få lidt professionel vurdering.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.