Vi skal alle have piger :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
13 svar
23 synes godt om
20. marts 2013

Victoria2013

Situationen i min familie er den, at jeg jo er gravid og venter mig en pige. Min bror og min søster har begge en lille dreng hver i forvejen. Til jul fik vi så at vide, at min søster også er gravid og min bror og hans kæreste skal såmænd også have en lille mere. Jeg er længst, min brors kæreste er ca. 1 måned efter mig og så er min søster 2 uger efter hende (dvs. vi har alle termin indenfor 2 mdr til sommer)...

Så kom jeg til MD scanning og vi fandt ud af, at vi venter os en lille prinsesse. Jeg gik og jokede lidt med kæresten om at det kunne da være sjovt, hvis vi alle 3 skulle have piger... 

Nu har både svigerinde og søster så været til scanning og minsandten om jeg ikke fik ret... vi venter os alle piger - 3 kusiner født indenfor kort tid, det bliver da hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Dot D

Sophies kusine er født 13 dage efter hende, og de har såååå meget glæde af hinanden. De går i klasse sammen og leger rigtigt godt (og meget) med hinanden

Så jeg kan kun sige: GLÆD JER....

Anmeld

20. marts 2013

emsaroto

Kia2013 skriver:

Situationen i min familie er den, at jeg jo er gravid og venter mig en pige. Min bror og min søster har begge en lille dreng hver i forvejen. Til jul fik vi så at vide, at min søster også er gravid og min bror og hans kæreste skal såmænd også have en lille mere. Jeg er længst, min brors kæreste er ca. 1 måned efter mig og så er min søster 2 uger efter hende (dvs. vi har alle termin indenfor 2 mdr til sommer)...

Så kom jeg til MD scanning og vi fandt ud af, at vi venter os en lille prinsesse. Jeg gik og jokede lidt med kæresten om at det kunne da være sjovt, hvis vi alle 3 skulle have piger... 

Nu har både svigerinde og søster så været til scanning og minsandten om jeg ikke fik ret... vi venter os alle piger - 3 kusiner født indenfor kort tid, det bliver da hyggeligt

Ih hvor hyggeligt og spændende!

Den kinesiske kalender lover også bare piger ud for tiden, der er helt vildt!

Anmeld

20. marts 2013

Kidztown

Det bliver da dejligt med tre jævn aldrende kusiner. De får bare så meget glæde af hinanden.

Anmeld

20. marts 2013

Masig

Kia2013 skriver:

Hvor hyggeligt da.... 

Min kusine har en søn der er et år ældre end vores søn og en søn der er 3 mdr yngre. Så de kommer nok også til at lege godt sammen de tre 

Anmeld

20. marts 2013

Gittemor09

Kia2013 skriver:

Ej hvor sjovt her har mine to søstre og jeg fået piger alle tre inden for samme år  

de får super meget glæde ved hinanden....

de to ældste mine  søstre har er drenge og der er 2 mdr og 1 dag imellem....

nu min søn og søsters den yngste er der 4 mdr imellem.....  

Anmeld

20. marts 2013

Victoria2013

Syntes også det er dejligt at vide at de så kan få glæde af hinanden. Mine to nevøer har ca. 1½ år imellem sig, men de er ved at være store nok nu til at lege sammen. Men de her 3 piger de kommer da til at lege sammen fra starten

Vi bor så godt nok ikke vildt tæt på hinanden, så det med at gå i skole sammen osv kommer de ikke til. Men det er da bare rart og hyggeligt. Det bliver også spændende at se hvor forskellige de bliver og hvem der kommer først med forskellige trin i udviklingen osv

Anmeld

20. marts 2013

Moma

Vores søn er født 3 mdr. efter sin fætter - og nu hvor de begge er godt 3 år/knap 4 år, så leger de bare så meget med hinanden og har stor glæde af hinanden og lærer hinanden de værste narrestreger.

Anmeld

20. marts 2013

Benjamins'mor

Ifølge den kinesiske kalender venter jeg også en pige. Nu må vi se til kønsscanning D. 11 april

Anmeld

20. marts 2013

jydeinden

jeg håber da at de tre piger så får mere glæde af hinanden end min kusine og jeg gjorde.. jeg kan personligt overhovedet ikke med hende, og har intet til fælles med hende, og der er ca 14 dage imellem os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.