"En far fik slået vuggestuebarn omkuld"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
12 svar
3 synes godt om
20. marts 2013

MorDk

Ja det var hvad der skete imorges da jeg skulle afl. Bassen i VS. Vi havde haft en hyggelig morgen og havde leget "Lynet McQueen" og løbet hele vejen til VS. Jeg går op af den lille trappe og hen til døren. I det samme åbner en far døren indefra og få den hamret lige op i Bassen. Han vælter bagover og ned af trappen. Stakkels min dreng. Der skete heldigvis ikke noget. Han blev ramt på skulderen... ingen mærker, ingen gener...! Denne far blev rigtig ked af det - det ER jo hvad der kan ske, men hold op hvor fik jeg ondt i maven altså! Min dreng græd og græd. Heldigvis hjalp det at finde en ½ frugtsstang frem, som han kunne spise inde på stuen. Åhh hvor jeg bare hader når Bassen slår sig...

Håber han får en dejlig dag - ser frem til at hente ham senere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Kløver

Ej dog, måske der skulle laves en ændring så døren svinger den anden vej øv hvor grimt, for jer alle 3. Men godt der ikke skete mere, det kunne jo nemt have været meget mere alvorligt

Anmeld

20. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh stakkel, sikke da en start på dagen. Godt der ik sket noget! Vh stine

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

Maja84 skriver:

Ej dog, måske der skulle laves en ændring så døren svinger den anden vej øv hvor grimt, for jer alle 3. Men godt der ikke skete mere, det kunne jo nemt have været meget mere alvorligt

JA det tænker jeg også ville være bedre .... MEN hvis den ene dør skal skal den anden også... også vil den gå ind i garderoben, og det er jo ikke så smart?!

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

StineW79 skriver:

Årh stakkel, sikke da en start på dagen. Godt der ik sket noget! Vh stine

Ja jeg er glad for der ikke skete ham noget. Men han blev rigtig forskrækket. Stakkel min Bassen ♥

Anmeld

20. marts 2013

B&J

nej nej nej hvor skrækkeligt, kan virkelig godt forstå den far, næste gang åbner han den super stille... og godt der ikke skete mere ind en fignestang kunne klare

Anmeld

20. marts 2013

Masig

MorDk skriver:

JA det tænker jeg også ville være bedre .... MEN hvis den ene dør skal skal den anden også... også vil den gå ind i garderoben, og det er jo ikke så smart?!

Nårh stakkels dreng da... Godt der ikke skete mere, kan godt forstå hvis han blev forskrækket. 

Måske det kunne være en ide med nye døre med vinduer i? Hvis der ikke allerede er altså, så man kan se om der står nogen på den anden side.. Især hvis det er lige foran en trappe man kan falde ned af....

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

Masig skriver:

Nårh stakkels dreng da... Godt der ikke skete mere, kan godt forstå hvis han blev forskrækket. 

Måske det kunne være en ide med nye døre med vinduer i? Hvis der ikke allerede er altså, så man kan se om der står nogen på den anden side.. Især hvis det er lige foran en trappe man kan falde ned af....

Der er faktisk vinduer i... men ikke helt ned til jorden... Måske jeg skulle præve at nævne det. Tror nu ikke der som sådan har været problemer med det... tror bare min søn var ret uheldig (desværre)

Anmeld

20. marts 2013

Masig

Der er faktisk vinduer i... men ikke helt ned til jorden... Måske jeg skulle præve at nævne det. Tror nu ikke der som sådan har været problemer med det... tror bare min søn var ret uheldig (desværre)

Ja det kan jo desværre ske alle steder, men tænker bare at vinduer ville være en god ide så man netop kunne se de små børn som ikke når helt op til de vinduer der er i.... Det skader da i hvert fald ikke at nævne det 

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Årh, GODT der ikke skete noget

Og at han fandt trøst i en frugtstang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.