ang dp - hente tidlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
11 svar
5 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej alle.

Min søn skal i gæstepleje i dag og i morgen. Jeg går hjemme sygemeldt. Har hentet ham tidlig en del gange for tiden. Men vil det være forkert også at hente ham inden middagsluren i dag og i morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hej alle.

Min søn skal i gæstepleje i dag og i morgen. Jeg går hjemme sygemeldt. Har hentet ham tidlig en del gange for tiden. Men vil det være forkert også at hente ham inden middagsluren i dag og i morgen?

Nej. Hvorfor synes du at det ville være forkert? Når du nu har muligheden er det da fantastisk.

Anmeld

20. marts 2013

Jibbe

Nej nyd du kan have ham mere når du har muligheden. Jeg er på barsel og har ofte hentet den store inden middagsluren dagen bliver meget bedre og hyggeligere.

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej alle.

Hvad tid bliver han afleveret? Tænker om det overhovedet kan svare sig at han bliver sendt afsted, hvis han kun er der 2-3 timer.

Selvfølgelig kan du hente ham tidligt, hvis det er det du ønsker, men jeg havde nok valgt at holde ham hjemme eller hente efter middagsluren.

/Fenja

Anmeld

20. marts 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej alle.

Nææ du kan da godt hente ham tidligere .

Men tæker lidt hvad tid han bliver afleveret .. ?
For hvis han kun er der 2 timer er der jo ingen grund til det ...
Så ville jeg beholde ham hjemme og slippe for at betale den ene dag

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvad tid bliver han afleveret? Tænker om det overhovedet kan svare sig at han bliver sendt afsted, hvis han kun er der 2-3 timer.

Selvfølgelig kan du hente ham tidligt, hvis det er det du ønsker, men jeg havde nok valgt at holde ham hjemme eller hente efter middagsluren.

/Fenja

Halv 9 :-)

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nææ du kan da godt hente ham tidligere .

Men tæker lidt hvad tid han bliver afleveret .. ?
For hvis han kun er der 2 timer er der jo ingen grund til det ...
Så ville jeg beholde ham hjemme og slippe for at betale den ene dag

Han er der 3 timer. Han er en vild dreng og har brug for at få leget lidt med andre børn :-)

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Nej nyd du kan have ham mere når du har muligheden. Jeg er på barsel og har ofte hentet den store inden middagsluren dagen bliver meget bedre og hyggeligere.

Syntes bare altid at dagplejemoren kikker underligt når jeg siger at jeg henter ham inden luren

Anmeld

20. marts 2013

Faith

Anonym skriver:

Syntes bare altid at dagplejemoren kikker underligt når jeg siger at jeg henter ham inden luren

Det skal hun da ikke blande sig i. Det gør det da bare nemmere for hende at du henter tidligt. Så har hun et barn mindre

Anmeld

20. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Halv 9 :-)

Læste også lige dine andre svar og dp moren skal selvfølgelig slet ikke bestemme hvornår du vælger at hente dit barn, men hvis det var mig så ville jeg i stedet for at lade ham være afsted så kort tid, give ham en hel dag i dp og så evt. holde ham hjemme dagen efter. Eller omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.