fuck ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
8 svar
1 synes godt om
19. marts 2013

Maria_1988

havde sendt min kontonummer til en der skulle overfoere penge til mig.
kunne ikke forstaa hvorfor pengene ikke snart kom paa, der er naesten gaaet 2 uger.
men nu kan jeg se i min besked som jeg sendte at det var ikke min kontonummer, men mit KORTNR jeg havde sendt!! fuck!!!
hvad sker der nu ? kan hun faa pengene tilbage? eller ... ?
er saa ked af hvis mine penge er looooost....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Steph_Laurits

Maria_1988 skriver:

kunne ikke forstaa hvorfor pengene ikke snart kom paa, der er naesten gaaet 2 uger.
men nu kan jeg se i min besked som jeg sendte at det var ikke min kontonummer, men mit KORTNR jeg havde sendt!! fuck!!!

Ring til banken imorgen.

Tænker at pengene ikke er havnet nogen steder, og egentlig måske endda burde blive afvist fordi det ikke er et kontonummer

Anmeld

19. marts 2013

LR85

Men hvis du ikke har modtaget penge, har du vel ikke sendt det du skulle handle med? 

Anmeld

19. marts 2013

Maria_1988

StephanieJ skriver:

Ring til banken imorgen.

Tænker at pengene ikke er havnet nogen steder, og egentlig måske endda burde blive afvist fordi det ikke er et kontonummer

har lige skrevet en besked til personen... krydser finger for at den er afvist... ellers er det noget pis... haaber du har ret!

Anmeld

19. marts 2013

Maria_1988

LR85 skriver:

Men hvis du ikke har modtaget penge, har du vel ikke sendt det du skulle handle med? 

det var en artikle jeg har skrevet for et blad, og den er sendt... saa det ville vaere trist hvis det var spild af tid fordi jeg er en doer!!

Anmeld

20. marts 2013

Maria_1988

er der andre der har proevet det ?

Anmeld

20. marts 2013

Lilje82

Maria_1988 skriver:

Pengene skulle gerne automatisk gå tilbage tilbage til hendes konto, når det ikke er et konto nummer. Og så skal hun jo bare overfører igen, n,påske hun ikke selv har lagt mærke til det, men det koster. År banken skal fører pengene tilbage, skullreformår noget tid siden overføre nogle penge til en i min mg, og pengene kom retur igen, da jeg havde tastet forkert, men det kostede mig 25,- så måske du skal hive hende afslag på det, hvis det samme er tilfældet, da ikkekolonimæssig ikke er endes skyld  håber du snart får det ordnet.

Anmeld

20. marts 2013

Maria_1988

Lilje82 skriver:

Pengene skulle gerne automatisk gå tilbage tilbage til hendes konto, når det ikke er et konto nummer. Og så skal hun jo bare overfører igen, n,påske hun ikke selv har lagt mærke til det, men det koster. År banken skal fører pengene tilbage, skullreformår noget tid siden overføre nogle penge til en i min mg, og pengene kom retur igen, da jeg havde tastet forkert, men det kostede mig 25,- så måske du skal hive hende afslag på det, hvis det samme er tilfældet, da ikkekolonimæssig ikke er endes skyld  håber du snart får det ordnet.

aarh det lyder godt...!! pyt med de 25 kroner, dem kan jeg bare betale da det jo er min fejl. Haaber du har ret!

Anmeld

20. marts 2013

Lilje82

Maria_1988 skriver:

aarh det lyder godt...!! pyt med de 25 kroner, dem kan jeg bare betale da det jo er min fejl. Haaber du har ret!

He he godt du kunne læse på trods af alle fejlene, skriver fra iPad, og den lever lidt sit eget liv ;-)

Håber I finder ud af det, så du ikke mister de penge :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.