Ser i Big Brother?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Gittemor09

LBK skriver:

Jeg kom til at tænke på....

gad vide hvordan BB har udvalgt morderen.??? Det er jo egentlig en tarvelig situation at stå i (at være morder altså)..

Er der nogle af de der endnu kan være morderen som på NUVÆRENDE tidspunkt SLET IKKE har været nomineret???

det er os seere der har valgt hvem der skal være morder

der har også været afstemning om det på face, vi har bare ikke set resultatet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Gittemor09

o1Mutte skriver:

Haha ja alle går bare og kigger ondt efter hinanden Det er altså skægt

ja, det morer mig gevaldigt

Anmeld

20. marts 2013

LBK

Gittemor09 skriver:

det er os seere der har valgt hvem der skal være morder

der har også været afstemning om det på face, vi har bare ikke set resultatet....

Okay det er da gået min næse helt forbi 

Anmeld

20. marts 2013

Gittemor09

LBK skriver:

Okay det er da gået min næse helt forbi 

hihi du kan hele tiden følge med på kanal 5's hjemmeside hvis det er føler selv jeg er gået glip af meget...

Anmeld

20. marts 2013

ano14316

Det er Camilla... 

inden der skete noget som helst var jeg sikker på at det var Malene eller Camille, og eftersom det jo ikke er Malene, så er det Camilla.. 

Ingen tvivl fra min side.. 

Anmeld

20. marts 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Gittemor09 skriver:

jeg har en fornemmelse af at det er enten phillip, Tarik eller Danijel...

Jeg hælder også til Tarik. Han virkede meget stille i det igår og tænkende. Men jeg tror også at det kan være Lene.

Anmeld

20. marts 2013

ano14316

Gittemor09 skriver:

ja, hun har... utroligt seerne vil beholde hende så... måske pga. hun ikke laver drama og sådan.... men jeg vil da hellere se drama end en der er passiv...

det vil jeg gøre

Det er da kun fordi hun ikke har været nomineret, efter det er spidset til...

Er sikker på hun ryger ud hvis hun bliver nomineret, kan ikke se hvorfor nogen synes hun skal blive der fremfor en af de andre i huset.. 

men som sagt tror jeg det er Camilla der er morderen.. jeg er faktisk ufattelig sikker. 

Anmeld

20. marts 2013

o1Mutte

LBK skriver:

Jeg kom til at tænke på....

gad vide hvordan BB har udvalgt morderen.??? Det er jo egentlig en tarvelig situation at stå i (at være morder altså)..

Er der nogle af de der endnu kan være morderen som på NUVÆRENDE tidspunkt SLET IKKE har været nomineret???

Øhh Tarik tror jeg... Det kan jeg faktisk ikke lige huske.

Anmeld

20. marts 2013

o1Mutte

ano14316 skriver:

Det er da kun fordi hun ikke har været nomineret, efter det er spidset til...

Er sikker på hun ryger ud hvis hun bliver nomineret, kan ikke se hvorfor nogen synes hun skal blive der fremfor en af de andre i huset.. 

men som sagt tror jeg det er Camilla der er morderen.. jeg er faktisk ufattelig sikker. 

Hvorfor tror du det er Camilla? Jeg tror der har været nok drama omkring hende.. Jeg er i hvert fald ved at være træt af hende..

Anmeld

20. marts 2013

Gittemor09

ano14316 skriver:

Det er Camilla... 

inden der skete noget som helst var jeg sikker på at det var Malene eller Camille, og eftersom det jo ikke er Malene, så er det Camilla.. 

Ingen tvivl fra min side.. 

udelukkede david ikke hende pga. nogle ledetråde med bogstaver han fik??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.