kalder grædende efter dagpleje mor :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. marts 2013

Mor1012

Min pige på 2 et halv, er begyndt at kalde efter hendes dagplejemor herhjemme.... og det ender ud i gråd hvor hun råber efter hende og spørg hvor hun er :/

kender i det ? har i oplevet dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Mor1012

19. marts 2013

GitteC78

Nej det har jeg aldrig oplevet eller hørt om børn der gør.

Men hun må virkelig være glad for sin dagplejemor  Det er jo kun godt.

Anmeld

19. marts 2013

Mor1012

GitteC78 skriver:

Nej det har jeg aldrig oplevet eller hørt om børn der gør.

Men hun må virkelig være glad for sin dagplejemor  Det er jo kun godt.

jeg fik bare lige følelsen af , JEG ikke giver hende opmærksomhed nok, og måske det er derfor hun er begyndt at reagere sådan, men ja håber da det er som du siger

Anmeld

19. marts 2013

GitteC78

Mor1012 skriver:

jeg fik bare lige følelsen af , JEG ikke giver hende opmærksomhed nok, og måske det er derfor hun er begyndt at reagere sådan, men ja håber da det er som du siger

Jeg kender hende selvfølgelig ikke, men tror nu ikke det handler om opmærksomhed...

En dag hvor min søn på 2½ havde fri fra dagpleje, gik vi forbi hendes hun. Han skreg og gik hen mod hendes hus. Han er så glad for at være der, og vil aldrig hjem.

Anmeld

19. marts 2013

bøllen

Min dreng har ikke grædt men har ofte i weekenden sagt at han gerne ville over til H.... 

Men tror nu ikke det er fordi han keder sig men han har jo ikke styr på uge dagene - har bare tolket det som at han er glad for hende og har det godet derover

Anmeld

19. marts 2013

Laulund87

Jeg synes kun det er et rigtig godt og sundt tegn

Da Maria gik i VG snakkede hun rigtig meget om pædagogen Hanne. Sagde hele tiden at hun elskede Hanne og Hanne fortalte at de to havde et helt særligt bånd

Man kan godt føle sig lidt såret som mor, men det er jo kun dejligt de holder af en person der er så stor en del af deres liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.