Guldmærker - Føtex - Kufferter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.754 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2013

Miss-86

Ja, nu har Føtex jo haft guldmærker, hvor man kunne købe gryder og pander - Jeg købte en pande og er enormt glad for den.
Så havde de hvor man kunne købe Zwilling knive og jeg købte alle 7 + strygestålet - Mine kollegaere og familie har været rigtig søde, til at samle mærkerne og give mig dem, så det var jo dejligt.

NU er det så kufferter, man kan samle mærker til OG jeg havde nu troet at der kom noget, jeg ikke havde behov for - Men det kunne ikke passe bedre, da min kæreste og jeg skal ud og rejse 14 dage til sommer, MEN jeg har ingen kuffert, SÅ nu starter jagten på mærker til den største af kufferterne.

Jeg synes konceptet er fint, MEN selvfølgelig ikke hvis man begynder at købe ALT i Føtex, det er jo en dyr butik. Jeg handler kun tilbud og Lotto. Så derfor dejligt, at folk jeg kender samlede mærker til mig.

Nogle af jer, der har haft samlet mærker og købt nogle af tingene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

esioul

Miss-86 skriver:

Ja, nu har Føtex jo haft guldmærker, hvor man kunne købe gryder og pander - Jeg købte en pande og er enormt glad for den.
Så havde de hvor man kunne købe Zwilling knive og jeg købte alle 7 + strygestålet - Mine kollegaere og familie har været rigtig søde, til at samle mærkerne og give mig dem, så det var jo dejligt.

NU er det så kufferter, man kan samle mærker til OG jeg havde nu troet at der kom noget, jeg ikke havde behov for - Men det kunne ikke passe bedre, da min kæreste og jeg skal ud og rejse 14 dage til sommer, MEN jeg har ingen kuffert, SÅ nu starter jagten på mærker til den største af kufferterne.

Jeg synes konceptet er fint, MEN selvfølgelig ikke hvis man begynder at købe ALT i Føtex, det er jo en dyr butik. Jeg handler kun tilbud og Lotto. Så derfor dejligt, at folk jeg kender samlede mærker til mig.

Nogle af jer, der har haft samlet mærker og købt nogle af tingene?

Vi havde 3 hele hæfter til knive.

Vi lavede ikke andet end at køre ind og ville have knive, de havde dem bare aldrig hjemme. Så vi droppede det.

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

esioul skriver:

Vi havde 3 hele hæfter til knive.

Vi lavede ikke andet end at køre ind og ville have knive, de havde dem bare aldrig hjemme. Så vi droppede det.

Ej, hvor dårligt.
Sådan var det, da jeg skulle have min pande - Men blev skrevet på til en og fik den her i Januar. Men knivene var der konstant i vores Føtex.

Anmeld

19. marts 2013

esioul

Miss-86 skriver:

Ej, hvor dårligt.
Sådan var det, da jeg skulle have min pande - Men blev skrevet på til en og fik den her i Januar. Men knivene var der konstant i vores Føtex.

Vi fik også den der alm pande og grill pande efter at have besøgt diverse butikker.

Det er bare træls at køre sådan en efter det.  (som du kan høre hader jeg de mærker nu) ha ha

Anmeld

19. marts 2013

B&J

vi købte en pande og en gryde de er super super gode. min søster købte nogle gryder og hele gnivsættet plus knivblok og skærebrætter osv. syntes det er super smart og det er gode produkter syntes jeg

Anmeld

19. marts 2013

Loa

Vi har stort set alle knivene. De er SÅ gode...

Nu samler vi også på de næste mærker, vi kunne godt bruge en udskiftning af vores rejse gear

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

esioul skriver:

Vi fik også den der alm pande og grill pande efter at have besøgt diverse butikker.

Det er bare træls at køre sådan en efter det.  (som du kan høre hader jeg de mærker nu) ha ha

Ja, det er mega irriterende..

Hehe, ja, kan næsten fornemme det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.