Vores første Barn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Mira0911

Nogen der så det?

Katrine og Roy... Jeg har aldrig set en mor være så bekymret før... Maja er kommet på sit eget værelse... Katrine frygter virkelig at hun ikke høre hende...

Man skal nok høre sit barn... Jeg vågner hver gang Julie siger lyde når hun sover...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Valle81

Nogen der så det?

Katrine og Roy... Jeg har aldrig set en mor være så bekymret før... Maja er kommet på sit eget værelse... Katrine frygter virkelig at hun ikke høre hende...

Man skal nok høre sit barn... Jeg vågner hver gang Julie siger lyde når hun sover...

Så det desværre ikke igår

Det lyder godt nok vildt, og hun er jo en stor pige, er hun ikke over 1 år???

Og ja man skal nok høre sit barn. Da Asta var barnevogns barn, kunne jeg ligge inde i sofaen og sove, mens hun stod ude på altanen med lukket døre osv, og jeg hørte hende ved 1 pip:0)

Man har jo nærmest ultra sensitiv radar hørelse:0)

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Så det desværre ikke igår

Det lyder godt nok vildt, og hun er jo en stor pige, er hun ikke over 1 år???

Og ja man skal nok høre sit barn. Da Asta var barnevogns barn, kunne jeg ligge inde i sofaen og sove, mens hun stod ude på altanen med lukket døre osv, og jeg hørte hende ved 1 pip:0)

Man har jo nærmest ultra sensitiv radar hørelse:0)

Lige præcis... Nej hun er 8 mdr (I programmet) Men tror da hun er et år nu...

Roy, var træt af at han ikke kunne komme i byen så meget mere - Jeg sad og små brokkede mig over det.. Sagde at han havde selv valgt at få et barn nu, det betyder jo så at nattelivet bliver skåret ned på... Synes han tit er i byen efter de har fået Maja...

Anmeld

24. juni 2009

Nanna1985

Nu lå Fias værelse et lille stykke væk fra vores soveværelse, men jeg havde babyalarm på Fia indtil hun faktisk var 1 ½ år.. Det gjorde mig rolig og at jeg kunne sove godt om natten

Anmeld

24. juni 2009

MaleneGærup

kunne ikke rigtig forstå at Katrine ikke ville have Maja passet nu når hun tydeligvis gerne ville have været med i byen. Synes også at hun skal passe på med at tro at der ikke er nogle der kan passe Maja lige så godt som hende selv, hun bliver dybt afhængig af Maja og i sidste ende vil det sikkert gå ud over Katrine og Roys forhold.

Malene- der er gravid med sit første barn og som måske ændre mening når det er kommet til verden.....

Anmeld

24. juni 2009

JustAnotherName

Jeg har også alarm på til vores datter som idag er 21 måneder.
Ikke fordi jeg er så pyldret med om jeg hører hende. Men jeg sover bare bedre og tungere når den er tændt, så jeg ikke skal reagerer på smålyde 

Synes i øvrigt "vores første barn" er et skide godt program.
Og netop Roy og Kathrine er sjove at følge, synes jeg.

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

MaleneGærup skriver:

kunne ikke rigtig forstå at Katrine ikke ville have Maja passet nu når hun tydeligvis gerne ville have været med i byen. Synes også at hun skal passe på med at tro at der ikke er nogle der kan passe Maja lige så godt som hende selv, hun bliver dybt afhængig af Maja og i sidste ende vil det sikkert gå ud over Katrine og Roys forhold.

Malene- der er gravid med sit første barn og som måske ændre mening når det er kommet til verden.....

Ja hun var faktisk meget opsat på at det kun var hende som skulle passe det...

Anmeld

24. juni 2009

Janep

jeg så det os

jeg kan altså godt nikke genkendene til at hun er så bekymret.

det var jeg os første gang hannah sov på sit eget væresle. jeg tjekkede alarmen flere gange om den nu os virkede

men det gjorde den self

men det at hun blir hjemme istedet for at gå ud og fejre hendes egen fødselsdag sys jeg er sådan lidt øv for hende men hun ska jo s selv være klar til at få hendes datter passet

Anmeld

24. juni 2009

Valle81

Babyalarmer:0)

Sjovt at der er så mange der bruger dem.

Jeg synes, de er det mest irriterendem opfindelse. Men det er bare min mening:0)

Hvis ens barn græder så skal vi som forældre nok høre det, og hvis vi ikke lige hører dem ASAP, så klarer både bøn og vi det jo nok også:0)

Men igen bare min mening, respekterer at andre mener noget andet:0)

kærligst fra Chrisitna, der aldrig har eget eller kommer til at eje en babyalarm:0)

Anmeld

24. juni 2009

Mira0911

Jeg bruger heller ikke alarm.. Vi lader døren stå åben ind til Julie.. Hvis jeg ikke lige høre hende med det samme, så kommer vores hund Thor hen og muffer til mig, at hun altså ligger og kalder på mig... Skøn hund...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.