Tilbud i denne uge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

lottemusen

Lunae skriver:

Så vidt jeg ved, er MME aldrig på tilbud! Hvis du har smartphone, kan du downloade appen "tilbudsavisen", hvor du kan søge på specifikke varer!

Hvorfor er MME aldrig på tilbud?  Jeg har desværre ikke en smartphone, så desværre kan jeg ikke bruge appen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

lottemusen

BabyHL skriver:

Bilka har på semper. 2x grød for 55 kr og 2x mos på glas for 25 kr.

Super, tak for det. Så må jeg hellere en tur i bilka 

Anmeld

19. marts 2013

bøllen

Lunae skriver:

jeg er tosset med den app

Fundet  Det er ski da også smart.

kunne godt forestille mig, jeg ville bruge den en del

Anmeld

19. marts 2013

Lunae

lottemusen skriver:

Hvorfor er MME aldrig på tilbud?  Jeg har desværre ikke en smartphone, så desværre kan jeg ikke bruge appen  

Så vidt jeg ved, er der regler om at man ikke må reklamere for mme, fordi der ikke må skabes et behov der ikke er der!

Det er jo fordi vi lever i et samfund, hvor diskursen er, at amning er det eneste rigtige for vores børn.

Anmeld

19. marts 2013

lottemusen

Lunae skriver:

Så vidt jeg ved, er der regler om at man ikke må reklamere for mme, fordi der ikke må skabes et behov der ikke er der!

Det er jo fordi vi lever i et samfund, hvor diskursen er, at amning er det eneste rigtige for vores børn.

Det er da en underlig holdning, synes jeg  Stakkels dem der ikke kan amme. De må bare punge ud, for at give deres baby mad...

Anmeld

19. marts 2013

Lunae

lottemusen skriver:

Det er da en underlig holdning, synes jeg  Stakkels dem der ikke kan amme. De må bare punge ud, for at give deres baby mad...

Det skal lige understreges, at det IKKE er min holdning! Min datter var flaskebarn, så det er kun derfor at jeg ved at det aldrig var på tilbud dengang!

Anmeld

19. marts 2013

lottemusen

Mme har de vel aldrig på tilbud. Med hensyn til grød ved jeg ikke. Men på min reklame kan man søge efter det man vil se der er på tilbud

Tak! Jeg kan se at super brugsen også har det på tilbud til 25 kr. 

Anmeld

19. marts 2013

Lunae

lottemusen skriver:

Jeg har lige oppet en gammel tråd om min vej til et flaskebarn. Du kan jo læse den, hvis du har lyst

Anmeld

19. marts 2013

lottemusen

Lunae skriver:

Det skal lige understreges, at det IKKE er min holdning! Min datter var flaskebarn, så det er kun derfor at jeg ved at det aldrig var på tilbud dengang!

He he ja, jeg forstod godt at det ikke var din holdning men samfundets 

Anmeld

19. marts 2013

Maja_4000

Jeg bruger altid tilbudsugen.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.