Barselsdagpenge fra kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.686 visninger
11 svar
1 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

hvornår udbetales barselsdagpenge fra kommunen. Ved det er sidste torsdag i måned. Men den sidste torsdag er en helligdag. Så er det så torsdag i denne uge de kommer?

ja og skal man selv ringe og sige når man ikke er på barsel med, eller har de styr på hvornår udbetalingen skal stoppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Benjamins'mor

Jeg er ikke sikker, men så tror jeg bare de kommer om onsdagen.

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg er ikke sikker, men så tror jeg bare de kommer om onsdagen.

Ja okay. I december kom de nemlig bare en hel uge før, så derfor er jeg lidt i tvivl hvordan det er denne gang

Anmeld

19. marts 2013

Fenja09

hvornår udbetales barselsdagpenge fra kommunen. Ved det er sidste torsdag i måned. Men den sidste torsdag er en helligdag. Så er det så torsdag i denne uge de kommer?

ja og skal man selv ringe og sige når man ikke er på barsel med, eller har de styr på hvornår udbetalingen skal stoppe

De kommer d. 27, altså på næste Onsdag.

Og er ret sikker på at kommunen ved hvornår de barsel slutter, så det skal du ikke ringe og fortælle dem, det går automatisk.

/Fenja

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

De kommer d. 27, altså på næste Onsdag.

Og er ret sikker på at kommunen ved hvornår de barsel slutter, så det skal du ikke ringe og fortælle dem, det går automatisk.

/Fenja

Okay mange tak

Anmeld

19. marts 2013

Louise mortil4

Det kommer jo helt an på om du starter før din barsel er slut, hvis du gør det, skal du ringe til dem og fortælle det.

Anmeld

19. marts 2013

CaWi

Anonym skriver:

På mine dagpengesedler var der nederst et par linier man skulle udfylde og sende afsted med hvornår man slutter end barsel.
De har selv styr på hvor længe de kan give dig dagpenge. Så din barsel slutter den dag, de ikke længere betaler dig.

Jeg fik et brev da min barsel startede, hvor der stod hvor lange jeg var berettiget til barselsdagpenge

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Louise mortil4 skriver:

Det kommer jo helt an på om du starter før din barsel er slut, hvis du gør det, skal du ringe til dem og fortælle det.

Jeg starter ikke på job før barslen er slut

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

På mine dagpengesedler var der nederst et par linier man skulle udfylde og sende afsted med hvornår man slutter end barsel.
De har selv styr på hvor længe de kan give dig dagpenge. Så din barsel slutter den dag, de ikke længere betaler dig.

Jeg fik et brev da min barsel startede, hvor der stod hvor lange jeg var berettiget til barselsdagpenge

Dem har jeg også godt set. Og det er derfor jeg er kommet i tvivlmen tænker også at de da ikke fortsætter med at udbetale penge. 

Anmeld

19. marts 2013

Louises

Det er forresten ikke kommunen der udbetaler barselsdagpenge, men udbetaling Danmark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.