Frostskader (Kinderne)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. marts 2013

MorDk

Har lige opdaget at min datter på 6 mdr. har fået røde "sprængninger" på kinderne  Frostskader? Har givet hende creme på (uden vand) ca. 30 minutter inden hun blev lagt ud?....

Går det væk igen eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Lullaby

MorDk skriver:

Har lige opdaget at min datter på 6 mdr. har fået røde "sprængninger" på kinderne  Frostskader? Har givet hende creme på (uden vand) ca. 30 minutter inden hun blev lagt ud?....

Går det væk igen eller??

Ja det går væk, bare rolig. Bare godt med creme og uden vand som du har gjort

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Lullaby skriver:

Ja det går væk, bare rolig. Bare godt med creme og uden vand som du har gjort

TAK for svar!!!

Anmeld

19. marts 2013

Skouboe

Bare bliv ved med at smøre med creme uden vand, det løser problemet og beskytter, men sørg for at der går mindst 30 minutter fra hun er blevet smurt til hun kommer ud, da den er meget længe om at trænge ordentligt ind.

Begge mine piger har stadig problemet på kinder og hænder og de bliver smurt mindst en gang dagligt (hver aften inden sengetid) hele vinterperioden.

Vi bruger Ceridal fedtcreme.

Anmeld

19. marts 2013

MyLove E

Går det væk igen eller??

Det går væk igen. MEN nogen har det altid men søns kinder ser altid sådan her ud. Når det er koldt bliver de sprængt agtigte og jo trættere han bliver jo røder bliver de...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2013

MorDk

Skouboe skriver:

Bare bliv ved med at smøre med creme uden vand, det løser problemet og beskytter, men sørg for at der går mindst 30 minutter fra hun er blevet smurt til hun kommer ud, da den er meget længe om at trænge ordentligt ind.

Begge mine piger har stadig problemet på kinder og hænder og de bliver smurt mindst en gang dagligt (hver aften inden sengetid) hele vinterperioden.

Vi bruger Ceridal fedtcreme.

Det er også den vi bruger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.