Sujan skriver:
Vi prøvede at blive gravid i 2,5 år før det lykkes med vores datter. Vi var undersøgt og vidersendt til behandlingsforløb. Fik lavet et tjek for passage i æggeledere og blev gravid i den cyklus.. skulle være startet op på pergotime, men nåede jeg heldigvis ikke.
Så egentlig nåede vi aldrig i behandling.
Så tænker jeg, hvad hvis det er ligeså svært at få nr. 2?? Kan vi blive henvist til behandling??? Eller kan man ikke det når man har et barn i forvejen??
Har ikke brugt nogle former for beskyttelse siden jeg fødte for 1 år siden.
Held og lykke med projekt baby.
I kan få stats-støttet insimination, hvis klinikken har overenskomst med det offentlige. I Aarhus gælder det Aagaard (vil dog helt klart anbefale, at I selv punger ud - og vælge en anden klinik...)
Hvis I har behov for anden behandling, er det desværre for egen regning. Og så vil jeg klart anbefale Maigaard. Vi har den lækreste datter på 6 uger, efter IVF hos Maigaard. De er ekstremt profesionelle og imødekomne. Vi har lige været på besøg for at aflevere nogle papirer til statistikkerne, og på trods af, at vi kun mødte dem max 5 gange - for 10 mdr siden - kunne de huske os (endda så godt, at de kommenterede mit vægttab)...
Anmeld