bøger om opdragelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. marts 2013

Bebisim

Hej

Er der nogle der kan anbefale en rigtig god bog om børneopdragelse??

Min datter er 2 år

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

tarkoflen

Jeg har købt Lola Jensen, er ret pjattet med hende, og har hørt at det er et rigtig godt opslagsværk jeg er af gode grunde ikke begyndt at bruge den endnu, da jeg ikke har født endnu

Anmeld

19. marts 2013

Fenja09

Bebisim skriver:

Hej

Min datter er 2 år

På forhånd tak

Jeg har en bog der hedder "BØRN - En håndbog fra graviditet til teenageliv". Skrevet af Katerina Janouch.

Det her er kort om bogen og forfatteren:

Forfatteren er en af de mest kendte sex- og samlivseksperter i Sverige og har desuden selv 5 børn. Bogen er skrevet i et lettilgængeligt og underholdende sprog og indeholder masser af fakta og gode råd om livet med børn fra amning, søvn, mobning og alkohol.

Jeg har læst lidt i den og den har virkelig været underholdende at læse, det hun skriver om, er ikke kun teori og baseret udfra "gennemsnit". Man kan tydeligt læse at hun både er ekspert og MOR - og det er dejligt at det sidste skinner igennem.

/Fenja

Anmeld

19. marts 2013

modesty

Bebisim skriver:

Hej

Min datter er 2 år

På forhånd tak

Min veninde har varmt anbefalet mig den her og hun siger at den er rigtig god fra cirka 2-års alderen:

http://bornibyen.dk/koebenhavn/articles/9850-drop-opdragelsen

Anmeld

19. marts 2013

Svenne

Jeg har lånt "Den store far, mor og børn" af Lola Jensen på biblioteket og er næsten færdig med at læse den.

Den er faktisk rigtig god! Og nem at gå til. Altså er der ikke bare skrevet spalte op og spalte ned, men den er nem at overskue.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.