Pris leje en sanger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.073 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

hvordan finder man priser på dette? og har Rasmus Seebach i tankerne det er til en 30 års fødselsdag :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Mettefpigen

Det kommer til at blive rigtig dyrt... Jeg undersøgte med nogle andre bands og der skulle op på lidt mere end 150,000... Så det er nok rimelig højere med RS.... Men prøv at gå på hans hjemmeside og se om du kan finde et nummer til hans agent eller selskab....

Anmeld

19. marts 2013

Mettefpigen

hov... Og du skal snakke med hans agent eller en "arrangører" eller hvad de kalder sig om pris...

Anmeld

19. marts 2013

MHB

http://offbeat.dk/artist/rasmus-seebach/

Her er linket til hans booking agent der kan man spørge om en pris... Men du skal nok forvente at det er ret meget dyrt!

Anmeld

19. marts 2013

jydeinden

jeg tror ikke at prisen for lige præcist HAM er under 300.000, og dét ville jeg måske syntes var lidt meget voldsomt at bruge til selv en rund fødselsdag.

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg tror ikke at prisen for lige præcist HAM er under 300.000, og dét ville jeg måske syntes var lidt meget voldsomt at bruge til selv en rund fødselsdag.

OK nu spurte jeg bare da jeg ikke vidste det

Anmeld

19. marts 2013

jydeinden

Anonym skriver:

OK nu spurte jeg bare da jeg ikke vidste det

det er skam også helt okay hehe var skam heller ikke hårdt ment, men kan i hvertfald se at han alene nemt tjener 500.000 på en koncert, og skønt det ikke er en koncert du vil holde så tror jeg det er svært at forhandle priserne ret langt ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.