Tager bankmanden røven på mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
10 svar
8 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

Sagen er at jeg har lånt for at inddække min kassekredit, (lånet er jo en del billigere end kassekreditten), jeg ser så at de har overført pengene til min konto, men der mangler 3400 i forhold til den lånte beløb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

MorDk

Anonym skriver:

Sagen er at jeg har lånt for at inddække min kassekredit, (lånet er jo en del billigere end kassekreditten), jeg ser så at de har overført pengene til min konto, men der mangler 3400 i forhold til den lånte beløb?

Gebyrer???

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Gebyrer???

Nej, for de er lagt oveni lånet, altså jeg skulle låne 10.000, men lånet hedder 12,700 pga. gebyrer

Anmeld

19. marts 2013

modesty

Det kan vi jo ikke svare på. Vi aner intet om hvor meget du har lånt, hvad renten er, hvad aftalen går ud på o.s.v. Ring og snak med din bankmand.

Men nej, jeg har meget svært ved at forestille mig at bankmanden har "taget røven" på dig. Men du har måske ikke læst din låneaftale grundigt nok.

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det kan vi jo ikke svare på. Vi aner intet om hvor meget du har lånt, hvad renten er, hvad aftalen går ud på o.s.v. Ring og snak med din bankmand.

Men nej, jeg har meget svært ved at forestille mig at bankmanden har "taget røven" på dig. Men du har måske ikke læst din låneaftale grundigt nok.

Selvfølgelig har jeg da læst papirerne også inden jeg skrev under, jeg undre mig da jeg har lavet et lån på 12.700 (lånte 10.000), så 12.700 inkl gebyr

Men der mangler en sum, og jeg undre mig hvor de er henne og ville hører om andre der havde oplevet det!

Anmeld

19. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Selvfølgelig har jeg da læst papirerne også inden jeg skrev under, jeg undre mig da jeg har lavet et lån på 12.700 (lånte 10.000), så 12.700 inkl gebyr

Men der mangler en sum, og jeg undre mig hvor de er henne og ville hører om andre der havde oplevet det!

Hvorfor Ringer du ikke bare til banken? Vi kan jo ikke svare på det. 

Anmeld

19. marts 2013

Sabsy

Rolig nu alle sammen, hun spørg jo bare..

Anmeld

19. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

det koster at omlægge et lån, derefter kommer der renter

Anmeld

19. marts 2013

Muffinmus

Tja, med gebyrer, prisen for omlægning af lån og renter så skal det sikkert nok passe...det er jo ofte ret dyrt

Anmeld

19. marts 2013

bonnie81

ring til banken og hør den det er det nemmeste det kan jo være der er sket en fejl og så er det godt at gøre dem opmærksom på det

håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.