Kiwi-mini pris

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. marts 2013

Karina84

Vi flytter snart til en anden del af byen, en bydel som baade har fakta, Rema og saa en KIWI minipris i rimelig gaa-afstand.

Kiwi butikken er forholdsvis ny og vi har faktisk ikke været derude endnu, men nu hvor vi kommer lidt tættere paa, sidder jeg og kigger i deres tilbudsavis. Bla. har de faaet det her medlemskort, som ser ud til at være gratis, og nogle ok tilbud. Men er det billigt og hvordan er udvalget synes i?

Normalt hvis vi skal handle lidt størrer ind, kører vi i bilka, hvor der ofte er gode tilbud, og vi kan godt li at handle der. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

gædde/gitte

Karina84 skriver:

Vi flytter snart til en anden del af byen, en bydel som baade har fakta, Rema og saa en KIWI minipris i rimelig gaa-afstand.

Kiwi butikken er forholdsvis ny og vi har faktisk ikke været derude endnu, men nu hvor vi kommer lidt tættere paa, sidder jeg og kigger i deres tilbudsavis. Bla. har de faaet det her medlemskort, som ser ud til at være gratis, og nogle ok tilbud. Men er det billigt og hvordan er udvalget synes i?

Normalt hvis vi skal handle lidt størrer ind, kører vi i bilka, hvor der ofte er gode tilbud, og vi kan godt li at handle der. 

De måneder hvor vi alligevel kommer forbi en LIDL(vi handler stort ind 1 gang om mrd) så sparer vi 1000,- i forhold til fakta

Bilka kan vi slet slet ikke se er billige - ej heller kiwi... syntes det er en rodet butik, og ender altid med at skal flere steder hen,for at få det sidste på indkøbslisten

Anmeld

19. marts 2013

Karina84

gædde/gitte skriver:

De måneder hvor vi alligevel kommer forbi en LIDL(vi handler stort ind 1 gang om mrd) så sparer vi 1000,- i forhold til fakta

Bilka kan vi slet slet ikke se er billige - ej heller kiwi... syntes det er en rodet butik, og ender altid med at skal flere steder hen,for at få det sidste på indkøbslisten

Uh Lidl har jeg det ikke godt med, saa der kommer vi meget sjældent, selvom vi har en meget tæt paa hvor vi bor nu 

Mht. Bilka, saa er det heller ikke alt vi køber der, det er kun det der er paa tilbud og de ting vi ved er billigere der end hvor vi handler ind til hverdag (hvilket vi skal til at blive bedre til at la være med &nbsp

Anmeld

19. marts 2013

Maja_4000

Vi bor næsten lige ved siden af fx kiwi og handler derfor meget der synes det er en fin butik, dog er udvalget ikke så bredt men bare til hverdags-handel er den fin, og der er nogle gode lårkort-tilbud

Anmeld

19. marts 2013

jydeinden

handler hverken særligt tit i kiwi og har aldrig handlet i lidl.. men vi handler gerne i netto og i rema 1000 hvis ikke vi tager kvickly eller bilka .. som jeg ser det så sparer man penge hvis man er ligeglad med kvaliteten og er man ikke, tjaa så er der ikke det store at komme efter rent sparemæssigt (viser diverse undersøgelser også)

Anmeld

19. marts 2013

Tip!

Jeg synes ikke at kiwi er billig.. tværtimod, når jeg handler i netto eller lidl, så får jeg langt mere for mine penge end kiwi..

Tror deres fordel er at de har deres lange åbningstider.. (men som andre butikker også har)

Anmeld

19. marts 2013

Kofoed.

kiwi er ikke særlig billigt og har et begrænset udvalg. dog er deres tilbud gode.

Jeg vil handle i lidl, Bilka og fakta.

Anmeld

19. marts 2013

Karina84

Tak for svar piger! 

Det lyder til at det ikke er saa billigt alligevel, saa tror bare jeg holder mig til rema og fakta, og saa bilka 

Anmeld

19. marts 2013

Francisca

Karina84 skriver:

Jeg køber udelukkende bleer i kiwi. Køber dem som hedder grøn balance de er "øko" altså astma mærket og svanemærket. 

Jeg giver 60kr for 56 stk bleer. Og ellers så spare du halv moms på økologi og hvis du køber libero bleer for du hver 4 pakke gratis. De har stort udvalg og deres "discount" mærke er det samme som i super bedst som er røv dyrt. Ellers har de samme udvalg som andre i samme mærker. Og de IKKE dyre end netto og fakta slet ikk. 

Anmeld

19. marts 2013

Kidztown

Jeg bruger kun kivi hvis det er aller højst nødvendig. Gider ikke den butik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.