Vitaminer og insemination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2013

Anonym trådstarter

Er anonym da familien ikke skal vide noget endnu, anonyme svar tilladt.
Vi skal snart til samtale om hvilken behandling vi skal starte op i, og vil jo gerne gøre alt det rigtige. Jeg får metformin for min pco.

Jeg tager dagligt
Alm vitaminpille
Fiskeolie
Kalk med D vitamin
Gele Royal 2stk
Starter Folsyre op, når jeg har hentet på apoteket

Starter i zoneterapibehandling 1 mdr før samtale så jeg kan nå 2-4 behandlinger inden vi starter i selve behandlingen, alt efter hvordan min cyklus arter sig

Noget jeg har glemt?

Vi skal med stor sandsynlighed igang med noget som giver menstruation, pergotime, og noget til at modne æg og give en æl, og så ende med insemination af min kærestes sæd, og forhåbentligt en graviditet
Hvad er jeres erfaringer med alt det her, er jo rimelig nervøs og spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Nessie

Anonym skriver:

Er anonym da familien ikke skal vide noget endnu, anonyme svar tilladt.
Vi skal snart til samtale om hvilken behandling vi skal starte op i, og vil jo gerne gøre alt det rigtige. Jeg får metformin for min pco.

Jeg tager dagligt
Alm vitaminpille
Fiskeolie
Kalk med D vitamin
Gele Royal 2stk
Starter Folsyre op, når jeg har hentet på apoteket

Starter i zoneterapibehandling 1 mdr før samtale så jeg kan nå 2-4 behandlinger inden vi starter i selve behandlingen, alt efter hvordan min cyklus arter sig

Noget jeg har glemt?

Vi skal med stor sandsynlighed igang med noget som giver menstruation, pergotime, og noget til at modne æg og give en æl, og så ende med insemination af min kærestes sæd, og forhåbentligt en graviditet
Hvad er jeres erfaringer med alt det her, er jo rimelig nervøs og spændt

Det lyder da alt sammen meget fint

Hvis du vil have yderligere vitaminer, så slå "kanonkuren" op på nettet, der står der noget om gode vitaminer til jer begge

Vi har ikke prøvet insemination, så har ingen erfaring på dét område, men held og lykke til jer

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det lyder da alt sammen meget fint

Hvis du vil have yderligere vitaminer, så slå "kanonkuren" op på nettet, der står der noget om gode vitaminer til jer begge

Vi har ikke prøvet insemination, så har ingen erfaring på dét område, men held og lykke til jer

Tak, vil jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.