Hvad skal jeg have på til min søns konfirmation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
6 svar
2 synes godt om
18. marts 2013

Kloster

Hej.

Vores mellemste søn skal konfirmeres her til maj, men hvad skal mor her have på?

For 2 år siden blev den ældste søn konfirmeret og jeg vejede 7-8 kg mere, end jeg gør nu. Dengang var jeg korthåret, kobberfarvet og pjusket. Jeg havde en pæn hvid med sandfarbet mønster på, hvide stramme stumpbukser og sandfarvet sandaler med kilehæl.

Men hvad er in i år???

Jeg har som sagt tabt mig 7-8 kg og er i en str M/38 nu. Jeg har naturlig blond hår, der går til skulderen. Vil gerne være en smart mor jo...

Det skal holdes a la forsamlingshus agtig med ta' selv bord og en helt nede på jorden-fest.

Sæt evt nogle billeder ind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

fairlady

ved ikke hvad der er in, men synes helt sikkert at du skal have kjole på, når du er "en størrelse medium".

Vero Moda - JOSEPHINE - Cocktailkjoler / festkjoler - blå Frock and Frill - Cocktailkjoler / festkjoler - beige 2nd Day - Blusekjoler - grå Pier One - Jerseykjoler - flerfarvet Desigual - LIZ - Jerseykjoler - blå Vero Moda - PLANE - Cocktailkjoler / festkjoler - brun Morgan - Jerseykjoler - rød mint&berry - Cocktailkjoler / festkjoler - gul Pier One - Cocktailkjoler / festkjoler - brun Anna Field - Cocktailkjoler / festkjoler - lillaher er lidt til inspiration...

Anmeld

18. marts 2013

Kloster

fairlady skriver:

ved ikke hvad der er in, men synes helt sikkert at du skal have kjole på, når du er "en størrelse medium".

Vero Moda - JOSEPHINE - Cocktailkjoler / festkjoler - blå Frock and Frill - Cocktailkjoler / festkjoler - beige 2nd Day - Blusekjoler - grå Pier One - Jerseykjoler - flerfarvet Desigual - LIZ - Jerseykjoler - blå Vero Moda - PLANE - Cocktailkjoler / festkjoler - brun Morgan - Jerseykjoler - rød mint&berry - Cocktailkjoler / festkjoler - gul Pier One - Cocktailkjoler / festkjoler - brun Anna Field - Cocktailkjoler / festkjoler - lillaher er lidt til inspiration...

Hold da op... Tusinde tak for alle de forslag

Anmeld

19. marts 2013

alonso

Denne her creme farvede top med palietter synes jeg selv er rigtig fin til et par stramme sorte bukser og en sort blazer jakke. Så kan man jo tage et par pumps på til, eller sandaler alt efter vejret.

Anmeld

19. marts 2013

2721

fairlady skriver:

Hvor har du fundet alle de fine kjoler hende?

Undskyld TS jeg lige bryder ind
Er forresten enig i det burde være en kjole

Anmeld

19. marts 2013

fairlady

Bøllemyr skriver:

Hvor har du fundet alle de fine kjoler hende?

Undskyld TS jeg lige bryder ind
Er forresten enig i det burde være en kjole

på zalando.dk

Her findes alle mulige mærker og priser

Anmeld

19. marts 2013

Lady Marion <3

fairlady skriver:

Absolut den blå kjole lige i midten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.