Er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
6 svar
2 synes godt om
18. marts 2013

Anonym trådstarter

hej alle sammen

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. sagen er den at jeg har en rigtig sød mand, men jeg har mødt en anden gennem mit arbejde som jeg er bange for jeg er faldet pladask for. 

vi har kun snakket sammen nogle få gange. men han vækker en varm følelse i mig hver gang jeg ser ham. 

har lyst til at lære ham meget bedre og kende.

ved slet ikke hvad jeg skal gøre. min mand er rigtig sød og en fantastisk far. men der er ikke den samme følelse mere. 

ved ikke hvad jeg skal gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Faith

Anonym skriver:

hej alle sammen

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. sagen er den at jeg har en rigtig sød mand, men jeg har mødt en anden gennem mit arbejde som jeg er bange for jeg er faldet pladask for. 

vi har kun snakket sammen nogle få gange. men han vækker en varm følelse i mig hver gang jeg ser ham. 

har lyst til at lære ham meget bedre og kende.

ved slet ikke hvad jeg skal gøre. min mand er rigtig sød og en fantastisk far. men der er ikke den samme følelse mere. 

ved ikke hvad jeg skal gøre.

Det er i min verden et "no-go". Kort og kontant.

Anmeld

18. marts 2013

Dot D

Du skal gå over til din mand og give ham et ordentlig kys lige midt på munden og sige: Nøøøj, hvor jeg elsker dig skat.....

Når du har gjort det - og han har sluppet dig om ca. 37 minutter, så glemmer du alt om ham "den anden", for det er garanteret bare fordi, du mangler lidt "opmærksomhed" fra din mand....

Anmeld

18. marts 2013

Anonym trådstarter

det ville være dejligt hvis det var så nemt

Anmeld

18. marts 2013

janne1986

Anonym skriver:

det ville være dejligt hvis det var så nemt

Der må være nogen ting der gør du får den følelse?

Anmeld

18. marts 2013

Amanda Stage

Det virker helt sikkert som om du ikke får spænding nok i dit ægteskab, man er altså ikke på en lyserød sky når man har været sammen i lang tid, det er i hvert fald sjældent!  Prøv at give hinanden massage eller tag på en romantisk tur bare jer to? 

Anmeld

18. marts 2013

Anonym8827

Har i haft nogle specielle samtaler osv.??? Siden at han giver dig den følelse i kroppen.

Hm, synes det ville være synd hvis du ikke gav din mand en ordentlig omgang snak om jeres forhold og måske en masse kærlighed med lidt ekstra sjov

Men ja.. Tror ikke at jeg kan give andre gode råd..?? håber det løser sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.