Ck90 skriver:
Hej derude..
Mig og forlovet vil begynde at starte PB til sommer, glæder mig helt vildt, har dog også sommerfugle i maven og mange tanker :-) Jeg er fastansat og han er fortsat igang med uddannelse, så det hele skal nok gå.
Jeg stoppede med p-piller i mandags d.11/2-13, og vil starte på folinsyre næste mdr.
Og navnene har vi styr på allerede :-D
Ville bare hører om der er andre som også starter PB samme tidspunkt og hvilke tanker i går rundt med :-) ?
Hejsa
Min kæreste og jeg er også igang med babyplaner, altså ment på den måde, at jeg også er stoppet med mini-piller. Og jeg håber da på at blive gravid "med det samme", men er ikk blevet gravid idenne cyklus og vi prøver nok at gå uden om marts måned, for vil helst ikke risikere at få barn juleaften 
Men altså, jeg synes jeg forsøger ikke at tænke for mange tanker, for vil ikk risikere, at det så "udsætter" graviditeten
Men tænker jo alligevel... Det er svært at lade være med at tænke fuldstændig.
Fx tænker jeg meget på en del småting: fx det bliver hyggeligt at købe tøj, udstyr, barnevogn.
Hvordan skal værelset indrettes, hvordan skal vores soveværelse ændres - da vi regner med, at sengen skal stå inde på vores soveværelse til at starte med.
Uhh - hvad siger vores forældre, søskende, min kærestes farmor (den eneste bedsteforældre der er tilbage i hans familie, alle mine bedsteforældre er her desværre ikke mere), og venner til når vi kan fortælle dem, at skal have et barn? 
Og sidder også og regner på hvor meget vi skal have sparet op, og tænker på hvor hårdt det mon bliver - ved jo det bliver hårdt og anderledes, men gad vide hvor meget?
Og så tænker jeg på, gad vide hvordan det er at være gravid - bliver det en nem graviditet, kommer jeg til at få bækkenløsning, eller hvordan kommer det mon til at gå?
Ja, jeg tænker mange ting
Hvad tænker du?