Noah laver robotter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
1 svar
3 synes godt om
18. marts 2013

kirsti

Jeg fik et af FIMOs kits for kids som Noah og jeg skulle teste og anmelde på bloggen!

Det var et sæt med robotter og Noah synes det var super sjovt og i skal lige se hans robotter, han var bare SÅ stolt af dem! Den ene kiggede han på det der inspirations halløj og den anden var fri fantasi. Det var den sidste han var mest stolt af!

Damen der har butikken, der har leveret kittet er ret ny med at bruge facebook som medie, så hvis i har lyst er i meget velkommen til at hoppe forbi konkurrencen på min blog, og hjælpe med at sprede kendskabet til hendes lille shop, men man behøver ikke tilmelde sig noget for at være med i konkurrencen

http://bykirsti.blogspot.dk/2013/03/giveaway-til-brnene.html

Noahs robotter og flyver-halskæde-vedhæng og mine perler lavet af resterne!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

EnGodMor

kirsti skriver:

Jeg fik et af FIMOs kits for kids som Noah og jeg skulle teste og anmelde på bloggen!

Det var et sæt med robotter og Noah synes det var super sjovt og i skal lige se hans robotter, han var bare SÅ stolt af dem! Den ene kiggede han på det der inspirations halløj og den anden var fri fantasi. Det var den sidste han var mest stolt af!

Damen der har butikken, der har leveret kittet er ret ny med at bruge facebook som medie, så hvis i har lyst er i meget velkommen til at hoppe forbi konkurrencen på min blog, og hjælpe med at sprede kendskabet til hendes lille shop, men man behøver ikke tilmelde sig noget for at være med i konkurrencen

http://bykirsti.blogspot.dk/2013/03/giveaway-til-brnene.html

Noahs robotter og flyver-halskæde-vedhæng og mine perler lavet af resterne!

Hvor er de bare super fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.