hvor stor er chancen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
3 synes godt om
18. marts 2013

Miia90

for at blive naturlige gravide med barn nr 2, når barn nr 1 blev til via 1 forsøg med ivf ??

Vi er uforklarlige barnløse. vi er sunde og raske eller prøver og undersøgelser er normale. det ville bare ikke lykkes naturligt med barn nr 1 .

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

esioul

Miia90 skriver:

for at blive naturlige gravide med barn nr 2, når barn nr 1 blev til via 1 forsøg med ivf ??

Vi er uforklarlige barnløse. vi er sunde og raske eller prøver og undersøgelser er normale. det ville bare ikke lykkes naturligt med barn nr 1 .

Mia

Chancen er der da helt klart, når i er ufrivillig barnløse.

Men jeg tror ikke man kan sige hvor stor chancen er

Men man kan da altid forsøge noget tid, og så tage den derfra

Anmeld

18. marts 2013

Faith

Jeg fik at vide at jeg ikke ville kunne blive gravid på normal vis pga. dårlige æg. Så vi fik tvillinger vha. reagensglas.

Knap 2 år senere meldte Jonathan sin ankomst. 100 % øko

Anmeld

18. marts 2013

esioul

Faith skriver:

Jeg fik at vide at jeg ikke ville kunne blive gravid på normal vis pga. dårlige æg. Så vi fik tvillinger vha. reagensglas.

Hvor fantastisk

Anmeld

18. marts 2013

Miia90

Faith skriver:

hvor fantastisk. ja er der håb forude

Anmeld

18. marts 2013

Nessie

Det er desværre svært at sige om det vil lykkes naturligt, men I skal da selvfølgelig prøve

Jeg har en veninde som også er uforklarligt barnløs.
De havde brugt 4 IVF-forsøg før det lykkedes, og efter et par år opgav de tanken om at det skulle kunne lade sig gøre naturligt, og hun blev naturligt gravid efter 5 år

Anmeld

18. marts 2013

tarkoflen

Jeg har en bekendt, som havde store problemer med at få den første, de endte i IVF og troede det bare var svært for dem, at blive gravide! De var ufrivilligt barnløse, så de lod være med at gøre ret meget i det med prævention for det lykkedes jo alligevel ikke af sig selv... 1,5 år senere fik de nr. 2 som er 100% øko, det havde de ikke lige regnet med

Så det kan sagtens lade sig gøre, men man kan ikke sige noget om hvad chancen er!

Rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.