Vil ha et barn mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
7 svar
13 synes godt om
18. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg er 21 råb og fysik min søn som 19 år men kommune syns ikke jeg kunne passe ham. Han er nu 15 måneder, jvildspor så gerne ha et barn mere... Nogle der kan hjælp og råde om jeg kan beholde det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

KittyCatta

jeg er 21 råb og fysik min søn som 19 år men kommune syns ikke jeg kunne passe ham. Han er nu 15 måneder, jvildspor så gerne ha et barn mere... Nogle der kan hjælp og råde om jeg kan beholde det ? 

Min helt ærlige mening er at jeg synes du skal få styr på dit liv og fokusere på at være verdens bedste mor for din søn, så kommunen ikke længere tænker at du ikke kan passe ham, før du får et barn mere.

Du er ikke særlig gammel endnu, så der er masser af tid, hvor du kan få et barn mere.

Jeg ved at det er hårdt, når man er skruk, men det er nok bare det bedste for dig selv og ikke mindst din søn.

Anmeld

18. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

undskyld, men jeg har altså utrolig svært ved at tyde hvad det er du skriver?

Anmeld

18. marts 2013

LR85

jeg kan næsten ikke tyde hvad du skriver. 

Men tror det er noget med at du har en som su ikke kan varetage??

i så fald synes jeg virkelig ikke det er særlig smart at sætte endnu et dejligt barn i verden, som formodentlig også vil blive fjernet. 

Anmeld

18. marts 2013

KittyCatta

undskyld, men jeg har altså utrolig svært ved at tyde hvad det er du skriver?

"jeg er 21 år og fik min søn som 19 årig men kommunen synes ikke jeg kunne passe ham. Han er nu 15 måneder, og jeg vil så gerne ha et barn mere... Nogle der kan hjælpe og råde om jeg kan beholde det ?"

Anmeld

18. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Har du ikke din søn hjemme hos dig nu?

Anmeld

18. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

er din søn fjernet hjemmefra?

Anmeld

18. marts 2013

Kløver

Jeg synes du skal fokusere på det barn du allerede har sat i verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.