Vi har fået et gratis ophold på scandic hotel... Men hvad er der at opleve i Sønderborg og er der nogle gode spisesteder og børnevenlig også??
Du skal helt sikkert spise på Brøggeriet! MUMS! Og Bella Italia - VIDUNDERLIG mad! for både store og små! Har boet i byen i 9.5 år og har lige været hjemme i weekenden. Der er bare så dejligt! 
Scandic hotel ligger lige ned til stranden hvor I kan gå en god lang tur med masser af sand lige til at lege med.
Så kan I gå ud og kigge på lystbådehavnen der ligger i forlængelse af ruten. I kan se den fra strandpromenaden. Sønderborg slot ligger lige ved siden af bare til anden side. Så er der havnen, bare hyggelig hvor I kan få is nede i nærheden af Sergentskolen som bestemt også er et besøg værd (med henblik på at de lukker den) Super skam for byen! For mit vedkommende og min slægt da min far var sergent dernede og jeg har arbejdet på den.
Så er der Danfoss Universe, også et besøg værd. Dybbøl Banke er også værd at gå en tur i - der er fritgående får og en masse historiske grave og sten, man kan følge en rute deroppe.
Men det afhænger helt sikke også af vejret - lige nu ville jeg ikke anbefale det
De har fået masser af sne.
... Mmm ja kan ikke lige komme på mere - men vender tilbage hvis jeg kommer i tanke om noget 
Anmeld