Gratis ferie i Sønderborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
12 svar
5 synes godt om
18. marts 2013

Moaaar <3

Vi har fået et gratis ophold på scandic hotel... Men hvad er der at opleve i Sønderborg og er der nogle gode spisesteder og børnevenlig også??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

kriknu

Moaaar <3 skriver:

Vi har fået et gratis ophold på scandic hotel... Men hvad er der at opleve i Sønderborg og er der nogle gode spisesteder og børnevenlig også??

Hvis i har mulighed for det så synes jeg i skal tage en tur til Danfoss Universe det ligger omkring 20 km. fra sønderborg 

Og så er der sønderborg slot 

det er lige de 2 ting der falder mig først ind... ellers så undersøg www.visitsonderborg.dk

Anmeld

18. marts 2013

Moaaar <3

Ja det tænkt jeg også på , kunne være der var nogen sønderjyder herinde som havde gode oplevelser de vil dele

Anmeld

18. marts 2013

kriknu

Moaaar <3 skriver:

Ja det tænkt jeg også på , kunne være der var nogen sønderjyder herinde som havde gode oplevelser de vil dele

har i bil med og hvor langt er i villige til at køre i det tilfælde?

Dybbøl Banke kan virkelig anbefales, men om det er noget for Loke det ved jeg ikke lige.. det tror jeg desværre ikke, men det er meget hyggeligt så vidt jeg husker  men tror nærmere det er for de lidt større desværre, men det er svært at sige når man ikke rigtigt kender ham 

Anmeld

18. marts 2013

MortilElias2010

Du skal helt sikkert spise på Brøggeriet! MUMS! Og Bella Italia - VIDUNDERLIG mad! for både store og små! Har boet i byen i 9.5 år og har lige været hjemme i weekenden. Der er bare så dejligt! 

Scandic hotel ligger lige ned til stranden hvor I kan gå en god lang tur med masser af sand lige til at lege med. 

Så kan I gå ud og kigge på lystbådehavnen der ligger i forlængelse af ruten. I kan se den fra strandpromenaden. Sønderborg slot ligger lige ved siden af bare til anden side. Så er der havnen, bare hyggelig hvor I kan få is nede i nærheden af Sergentskolen som bestemt også er et besøg værd (med henblik på at de lukker den) Super skam for byen! For mit vedkommende og min slægt da min far var sergent dernede og jeg har arbejdet på den. 

Så er der Danfoss Universe, også et besøg værd. Dybbøl Banke er også værd at gå en tur i - der er fritgående får og en masse historiske grave og sten, man kan følge en rute deroppe. 

Men det afhænger helt sikke også af vejret - lige nu ville jeg ikke anbefale det  De har fået masser af sne. 

... Mmm ja kan ikke lige komme på mere - men vender tilbage hvis jeg kommer i tanke om noget 

Anmeld

18. marts 2013

JuniMama

MortilElias2010 skriver:

Du skal helt sikkert spise på Brøggeriet! MUMS! Og Bella Italia - VIDUNDERLIG mad! for både store og små! Har boet i byen i 9.5 år og har lige været hjemme i weekenden. Der er bare så dejligt! 

Scandic hotel ligger lige ned til stranden hvor I kan gå en god lang tur med masser af sand lige til at lege med. 

Så kan I gå ud og kigge på lystbådehavnen der ligger i forlængelse af ruten. I kan se den fra strandpromenaden. Sønderborg slot ligger lige ved siden af bare til anden side. Så er der havnen, bare hyggelig hvor I kan få is nede i nærheden af Sergentskolen som bestemt også er et besøg værd (med henblik på at de lukker den) Super skam for byen! For mit vedkommende og min slægt da min far var sergent dernede og jeg har arbejdet på den. 

Så er der Danfoss Universe, også et besøg værd. Dybbøl Banke er også værd at gå en tur i - der er fritgående får og en masse historiske grave og sten, man kan følge en rute deroppe. 

Men det afhænger helt sikke også af vejret - lige nu ville jeg ikke anbefale det  De har fået masser af sne. 

... Mmm ja kan ikke lige komme på mere - men vender tilbage hvis jeg kommer i tanke om noget 

Det er ikke Scandic der ligger nede ved vandet, det er Comwell hotellet! Scandic ligger ude ved omfartsvejen!

Men ellers er jeg 100% enig med dig!

Anmeld

18. marts 2013

MortilElias2010

Det er ikke Scandic der ligger nede ved vandet, det er Comwell hotellet! Scandic ligger ude ved omfartsvejen!

Men ellers er jeg 100% enig med dig!

Argh fik lige byttet rundt på de to! Ja når man ikke bruger de to hoteller, så er der ikke rigtig noget tilhørsforhold til dem andet end at køre forbi dem! Jamen så er der da bowlingcenteret lige tæt ved - det kan da også være en ide 

Tak for rettelsen! De ville nok have undret sig lidt over at der ikke var havudsigt 

Anmeld

19. marts 2013

Moaaar <3

Hehe jeg ville helt sikkert tænke tilbage til denne tråd og tænke ... Hvor Søren blev havet og sandet af.Men lyder ellers hyggeligt ... Hvordan er byen / gå gaden? Vi kommer i bil og er villig til at køre ca 50 km

Anmeld

19. marts 2013

Maja88

Moaaar <3 skriver:

Hehe jeg ville helt sikkert tænke tilbage til denne tråd og tænke ... Hvor Søren blev havet og sandet af.Men lyder ellers hyggeligt ... Hvordan er byen / gå gaden? Vi kommer i bil og er villig til at køre ca 50 km

Så er der jo flensborg... 

Anmeld

19. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

MortilElias2010 skriver:

Sønderborg er bare en dejlig by 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.