Vil gerne forære lidt tøj væk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
11 svar
13 synes godt om
18. marts 2013

BabyHL

... Til en som har brug for det :-) 

Jeg vil gerne give følgende væk, til en (kommende) mor, som har brug for det:

3 natdragter med fødder alle i str 68, 9 par strømper til de helt små samt 6 kortærmede body'er (1 i str. 62, 3 i str. 68 og 2 i str. 70). Det er naturligvis brugt, men i fin stand :-)

Det eneste du skal gøre er at betale portoen (eller selv hente det i København S)

Send mig en PB og gerne lidt om hvorfor du har brug for det :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

marie_jon

BabyHL skriver:

3 natdragter med fødder alle i str 68, 9 par strømper til de helt små samt 6 kortærmede body'er (1 i str. 62, 3 i str. 68 og 2 i str. 70). Det er naturligvis brugt, men i fin stand :-)

Det eneste du skal gøre er at betale portoen (eller selv hente det i København S)

Har ikke brug for tøjet, men vil da lige nævne, at det simpelthen er SÅ sød en tanke fra dig Der er helt sikkert en mor som vil få glæde sf det

Anmeld

18. marts 2013

BigHope13

Jeg har ikke selv som sådan brug for det. Men synes det rigtig stort af dig der skal nok være en eller nogen derude som bliver rigtig glade for din gestus

Anmeld

18. marts 2013

Stivdie

BabyHL skriver:

Jeg er heller ikke den rette til at overtage, men nurj hvor er de Peter Plys bodyer bare søde! Kan du huske hvor de er købt henne?

Anmeld

18. marts 2013

BabyHL

Tak alle - Men der er tydeligvis ingen der har brug for det, der er ihvertfald ingen der har skrevet .

Anmeld

18. marts 2013

BabyHL

Stivdie skriver:

Jeg er heller ikke den rette til at overtage, men nurj hvor er de Peter Plys bodyer bare søde! Kan du huske hvor de er købt henne?

Jaa de er super søde- men lige denne er desværre købt på en ferie i udlandet

Anmeld

18. marts 2013

Benjamins'mor

Synes det er rigtigt sødt af dig!
Har selv et par gange foræret lidt tøj væk til nogen herinde som ikke havde så meget at gøre med.

Synes det er en rigtigt smuk tanke!

Anmeld

18. marts 2013

TNBC

BabyHL skriver:

Jeg har ingen børn eller er gravid, men må jeg ikke få bodyerne med tigerdyr? Jeg er samler med alt med tigerdyr.
Eller det hele, får en nevø til sommer, og har ikke mange penge at smide rundt med.

Anmeld

18. marts 2013

Daniella Lind

Hej. Vi venter os en lille dreng til August og vi kunne godt bruge det, hvis vi måtte få det. Da jeg studerer og min kæreste lige er blevet fyret, så kniber det lidt med at få pengene til at slå til desværre. Hvis vi må få det, er det dog nødt til at blive sendt da vi bor i Vestjylland

Anmeld

19. marts 2013

BabyHL

Yurie skriver:

Jeg har ingen børn eller er gravid, men må jeg ikke få bodyerne med tigerdyr? Jeg er samler med alt med tigerdyr.
Eller det hele, får en nevø til sommer, og har ikke mange penge at smide rundt med.

Pakken er desværre givet væk til en anden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.