Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DKTiha skriver: Har lige været til kontrol fordi jeg har aborteret så mange gange, og lille pigen blev skønnet til at veje 1360 udfra kurverne osv Hvad vejede jeres hvis I var til kontrol i den uge ??
Har lige været til kontrol fordi jeg har aborteret så mange gange, og lille pigen blev skønnet til at veje 1360 udfra kurverne osv Hvad vejede jeres hvis I var til kontrol i den uge ??
Jeg var til kontrol 29+5 og der vejede min prinsesse 1541 gram og hun lå under gennemsnittet... Så i 28+ må hun vel ha vejet omkring 1400, vil jeg skyde på...
Juliekp skriver: Jeg var til kontrol 29+5 og der vejede min prinsesse 1541 gram og hun lå under gennemsnittet... Så i 28+ må hun vel ha vejet omkring 1400, vil jeg skyde på...
DKTiha skriver: hmm underligt at min scanningslæge sagde at hun lå på den rigtige side af kurverne i forhold til alderen ..
hmm underligt at min scanningslæge sagde at hun lå på den rigtige side af kurverne i forhold til alderen ..
Du må bare stole på skannins lægen, h*n ved jo hvad h*n snakker om Tror babys vægt er helt normal.
Juliekp skriver: Du må bare stole på skannins lægen, h*n ved jo hvad h*n snakker om Tror babys vægt er helt normal.
Jeg har lige været til en 3d/4d scanning i uge 29. Vores datter vejede der 1253 g, og det er en smule over middel på vægtscalaen.
Ved JM i uge 29 blev vores lilleput skudt til 1300 g, og JM sagde at det var lige efter bogen
Jeg var til vægtskanning uge 28+1, og da vejede lillemanden 1320 og lillepigen 1242, drengen lå lidt over gennemsnittet og tøsen lidt under..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128