Hvad vejede jeres I uge 29 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
13 svar
1 synes godt om
18. marts 2013

DKTiha

Har lige været til kontrol fordi jeg har aborteret så mange gange, og lille pigen blev skønnet til at veje 1360 udfra kurverne osv

Hvad vejede jeres hvis I var til kontrol i den uge ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

Har lige været til kontrol fordi jeg har aborteret så mange gange, og lille pigen blev skønnet til at veje 1360 udfra kurverne osv

Jeg var til kontrol 29+5 og der vejede min prinsesse 1541 gram og hun lå under gennemsnittet... Så i 28+ må hun vel ha vejet omkring 1400, vil jeg skyde på...

Anmeld

18. marts 2013

DKTiha

Juliekp skriver:

Jeg var til kontrol 29+5 og der vejede min prinsesse 1541 gram og hun lå under gennemsnittet... Så i 28+ må hun vel ha vejet omkring 1400, vil jeg skyde på...

hmm underligt at min scanningslæge sagde at hun lå på den rigtige side af kurverne i forhold til alderen ..

Anmeld

18. marts 2013

Juliekp

DKTiha skriver:

hmm underligt at min scanningslæge sagde at hun lå på den rigtige side af kurverne i forhold til alderen ..

Du må bare stole på skannins lægen, h*n ved jo hvad h*n snakker om Tror babys vægt er helt normal.

Anmeld

18. marts 2013

DKTiha

Juliekp skriver:

Du må bare stole på skannins lægen, h*n ved jo hvad h*n snakker om Tror babys vægt er helt normal.

det stoler jeg på hehe

Anmeld

18. marts 2013

Linea

Jeg har lige været til en 3d/4d scanning i uge 29. Vores datter vejede der 1253 g, og det er en smule over middel på vægtscalaen.

Anmeld

18. marts 2013

dukke

DKTiha skriver:

Min pige vejede 1024 g i uge 29 men hun har gennem hele graviditeten været 23,6 % for lille

Anmeld

18. marts 2013

Jupiter

Ved JM i uge 29 blev vores lilleput skudt til 1300 g, og JM sagde at det var lige efter bogen

Anmeld

18. marts 2013

Dulgretz

DKTiha skriver:

Jeg var til vægtskanning uge 28+1, og da vejede lillemanden 1320 og lillepigen 1242, drengen lå lidt over gennemsnittet og tøsen lidt under..

Anmeld

18. marts 2013

Neki

DKTiha skriver:

27+4 vejede vores pige 1330 g til vægtscanning. 12 % over gennemsnittet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.