Psykolog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Går du til psykolog?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.044 visninger
16 svar
5 synes godt om
18. marts 2013

Anonym trådstarter

Går du eller har du gået til psykolog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Går du eller har du gået til psykolog?

Jeg har gået til psykolog i et par år. Stoppede for næsten 10 år siden

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

Ja det gør jeg ... 

Har gået i en periode og har før gået til psykolog . Af 2 forskellige årsager .

Anmeld

18. marts 2013

Bertris

Gik til psykolog da jeg var 11, pga black outs hvor jeg blev voldelig, det hjalp en hel del på det problem  
Så har jeg også været meget meget kort i behandling hos en psykiater i forbindelse med at jeg havde depressionslignende tegn i starten af graviditeten  

Begge gange har det hjulpet mig med mine "problemer" 

Anmeld

18. marts 2013

Zelinasmor

Har gået til psykolog de sidste 10 år af mit liv. Og har heller ikke tænkt mig at stoppe 

Anmeld

18. marts 2013

kriknu

Jeg har gået til psykolog et par gange, første gang i 7. 8. 9. klasse og så igen i løbet af 3.g og 2 år frem, nu overvejer jeg så småt om jeg skal begynde igen da jeg er begyndt at få nogle af de samme "symptomer" igen, det er heldigvis ikke noget alvorligt - men det er noget jeg desværre ikke kan snakke med andre om 

Anmeld

18. marts 2013

B&J

jeg har gjord det 2 gange

Anmeld

18. marts 2013

tarkoflen

Jeg har gået af 3 omgange. Første gang på grund af eksamensangst, anden gang på grund af lavt selvværd og tredje gang da jeg gik ned med stress for et års tid siden!

I min verden er det ikke tabu at gå til psykolog, hellere gøre noget ved "problemet" end lade stå til!

Må jeg være nysgerrig og spørge hvorfor du spørger?

Anmeld

18. marts 2013

Dot D

Jeg gik til psykolog, da min mor døde, det var en hård tid, vi fik vores første barn og så dør min mor 2 måneder efter. Det havde jeg brug for at få talt ud om.

Lige nu har jeg fået stress, som har sat sig meget mærkværdigt som rysten i min højre side, rystelserne er ikke så slemme mere, men derimod har jeg fået nogle angstanfald, så måske jeg skulle snakke med en igen....

Anmeld

18. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Jeg har gået af 3 omgange. Første gang på grund af eksamensangst, anden gang på grund af lavt selvværd og tredje gang da jeg gik ned med stress for et års tid siden!

I min verden er det ikke tabu at gå til psykolog, hellere gøre noget ved "problemet" end lade stå til!

Må jeg være nysgerrig og spørge hvorfor du spørger?

Jeg er helt enig, ser det ikke som tabu, synes tværtimod også at det er bedre at gøre noget end lade stå til som du skriver eller det måske nbliver værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.