Skal... skal ikke... skal ... skal ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
12 svar
3 synes godt om
18. marts 2013

Sandradee82

hej med jer

Øv hvor er denne ventetid bare træls... tænker altså meget på at tage en test i morgen tidlig.. (clear blue test)...

synes jeg har haft alle tegnene, men måske det er hovedet som spiller én et puds..

I sidste uge havde jeg menstruations smerter - men uden menstruation..  og jeg har niven i brysterne og humør svingninger så det basker :-(

til info så er jeg blevet insemineret sidste fredag d. 8/3..

Knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

BigHope13

Uhh det lyder lovende, havde samme symptomer begge gange jeg er blevet insemineret. Sidste gang gav det også bonus.
efter hvad jeg kan regne ud så har du vel først testdag hen mod weekenden så hvis du kan vil det være klogest at vente.
Teste selv svagt positivt 3+5 håber på en god update

Anmeld

18. marts 2013

modesty

Sandradee82 skriver:

hej med jer

Øv hvor er denne ventetid bare træls... tænker altså meget på at tage en test i morgen tidlig.. (clear blue test)...

synes jeg har haft alle tegnene, men måske det er hovedet som spiller én et puds..

I sidste uge havde jeg menstruations smerter - men uden menstruation..  og jeg har niven i brysterne og humør svingninger så det basker :-(

Knus mig

11 dage efter, altså? Det ville jeg ikke gøre. 

Anmeld

18. marts 2013

mab

Sandradee82 skriver:

hej med jer

Knus mig

allerført, held og lykke!!

derfter jeg synes klart du skal vente, tro mig jeg evd det er svært ( er selv i gang med vente dagene indtil testdag 31/3).
For det første kan den vise negativ selvom du er, unødvendig skuffelse. men den kan også vise positiv selvom du ikke er, og det ville jo være helt forfærdeligt

hold ud, du har vel "kun" et par dage igen

Anmeld

18. marts 2013

Kris89

Sandradee82 skriver:

hej med jer

Knus mig

testede selv positiv 13 dage efter insemination... synes klart det er det tidligste (er ikke helt klar over hvor lang tid ÆL sprøjten kan give udslag)

held og lykke

Anmeld

18. marts 2013

ønskebørn74

Sandradee82 skriver:

hej med jer

Knus mig

hvis du har fået ægløsningssprøjte risikerer du at få en falsk positiv test..

Anmeld

19. marts 2013

Sandradee82

tak for alle jeres svar... mit hjerte sidder lige nu oppe i halsen.. jeg er begyndt at få lidt klar udflåd..  er bange for at menstruationen er på vej, men jeg håber det satme ikke

Anmeld

19. marts 2013

BigHope13

Sandradee82 skriver:

tak for alle jeres svar... mit hjerte sidder lige nu oppe i halsen.. jeg er begyndt at få lidt klar udflåd..  er bange for at menstruationen er på vej, men jeg håber det satme ikke

du skal ikke smide forhåbningerne væk pga af klart udflåd det havde jeg også inden jeg testede positivt. faktisk har jeg meget mere udflåd efter jeg er blevet gravid, og det skulle altså være helt normalt.
så tag det helt roligt og tænk positivt
hvornår har du testdag??

Anmeld

19. marts 2013

Sandradee82

BigHope13 skriver:

du skal ikke smide forhåbningerne væk pga af klart udflåd det havde jeg også inden jeg testede positivt. faktisk har jeg meget mere udflåd efter jeg er blevet gravid, og det skulle altså være helt normalt.
så tag det helt roligt og tænk positivt
hvornår har du testdag??

tak for din besked...  det varmer lidt når man har nogle at skrive sammen med

jeg blev insemineret fredag d. 8/3 - så det må være test dag på fredag... meeeennn... tror nu jeg tager en clear blue test i morgen tidlig...

Anmeld

19. marts 2013

BigHope13

Sandradee82 skriver:

tak for din besked...  det varmer lidt når man har nogle at skrive sammen med

jeg blev insemineret fredag d. 8/3 - så det må være test dag på fredag... meeeennn... tror nu jeg tager en clear blue test i morgen tidlig...

Jeg testede selv svagt positivt 3dage før på en stimmel test så ja hvis du ikke kan dy dig er det klogest at bruge en digital
glæder mig til en update i morgen så, forhåbentlig en rigtig god en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.