nye partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
3 synes godt om
18. marts 2013

Anonym trådstarter

Ren nysgerriehed

jer der er enlige med et barn/børn, når i får ny kæreste eller jeres eks gør det ..
hvordan gør i det så med ham/hendes forældre, bliver de så jeres barns nye bedste forældre eller bliver de kaldt ved navn.. ?

var i begge enige om at det blev sådan, når i fik nye kærester?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Ren nysgerriehed

jer der er enlige med et barn/børn, når i får ny kæreste eller jeres eks gør det ..
hvordan gør i det så med ham/hendes forældre, bliver de så jeres barns nye bedste forældre eller bliver de kaldt ved navn.. ?

Nu står jeg ikke i den situation. Men vil da gerne give mit bud på hvordan jeg kunne tænke mig det. Hvis det en dag skulle blive akutelt.

Jeg tænker at man da nok godt kan ha flere bedster, de kan jo måske hedde farfar A og farfar B og sådan. Men vi bruger også bedstefar og bedstemor hos os, så der er mormor og morfat "ledige" hvis du forstår.

Men jeg tror det er op til den enkelte famile hvordan man nu synes det skal være

Anmeld

18. marts 2013

dukke

Anonym skriver:

Ren nysgerriehed

Jeg har fået ny kæreste sidste år og har lige fået en lille pige med ham jeg har en dreng på 2 år og han kalder lillesøster farmor og farfar for hvad de hedder da han kun har 1 farmor og 1 mormor og det håber jeg også at de gør hos hans far

Anmeld

18. marts 2013

Anonym trådstarter

dukke skriver:

Jeg har fået ny kæreste sidste år og har lige fået en lille pige med ham jeg har en dreng på 2 år og han kalder lillesøster farmor og farfar for hvad de hedder da han kun har 1 farmor og 1 mormor og det håber jeg også at de gør hos hans far

Anmeld

18. marts 2013

wamse

De bliver kaldt ved navn, for det er ikke deres bedsteforældre
De kunne måske blive kaldt bonus bedsteforældre

Anmeld

18. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Nu er jeg bonus-mor, og mine forældre bliver kaldt af navn ved mine bonusbørn og mormor og Bedstefar af min datter.

Anmeld

18. marts 2013

sandramor

Jeg tror det kommer meget an på hvor gamle børnene er....

Min bror fik for 2 år siden en ny kæreste der ligesom ham selv har to børn... 1 på 8 og en på 12.... De har selv spurgt mine forældre om de må kalde dem bedstemor og bedstefar hvilket de selvfølgelig gerne må

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.