Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Storms-Mor skriver: hvor er de SØDE så du laver dem evt om aftenen dagen inden han skal have dem med? er de så stadig gode ? hvordan ser musse bollerne ud ?
hvor er de SØDE så du laver dem evt om aftenen dagen inden han skal have dem med? er de så stadig gode ? hvordan ser musse bollerne ud ?
jeg har lavet dem i børnhaven der jeg var i praktik og gjord jeg samme dage man skulle have dem men man kan godt lave dem aften før
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eriksen skriver: jeg har lavet dem i børnhaven der jeg var i praktik og gjord jeg samme dage man skulle have dem men man kan godt lave dem aften før
jeg lavt det dagen før om aften og halen kom i når de va kolde og det slik snør og øjne ckoladeknappe som er sat fast med glasur
eriksen skriver: jeg lavt det dagen før om aften og halen kom i når de va kolde og det slik snør og øjne ckoladeknappe som er sat fast med glasur
Storms-Mor skriver: og så bare en alm bolle dej?
og så bare en alm bolle dej?
ja el den pakke der hedder fødeslsdagesboller
eriksen skriver: ja el den pakke der hedder fødeslsdagesboller
Storms-Mor skriver: okey tak
okey tak
så lidt
Storms-Mor skriver: har du billede af det ?
har du billede af det ?
nej, men det er ret ligetil, du kan se efter "frugtpindsvin" og så har jeg bare brugt de helt små lagkageflag istedet for lange grillspyd så det blev vildt hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128