Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Er der nogle der var til det sidste år, og som ved ca. hvordan priserne er?? Jeg søger ca. priser på deres dot sengetæpper(ny pris 999) , dot puder (nypris 549 + 649) og deres loop sofabord i sort (nypris 1499)
Er der nogle der var til det sidste år, og som ved ca. hvordan priserne er?? Jeg søger ca. priser på deres dot sengetæpper(ny pris 999) , dot puder (nypris 549 + 649) og deres loop sofabord i sort (nypris 1499)
banana3 skriver: uhh, hvor har de lagersalg henne
uhh, hvor har de lagersalg henne
**Ønskebabyen skriver: Horsens I dag og imorgen fra 17-21.. De første sidder allerede i kø derude..
Horsens I dag og imorgen fra 17-21.. De første sidder allerede i kø derude..
Ej for dælen, hvor henne i horsens ? Vildt de allerede sidder i kø!!!!
Dét ved jeg desværre ikke.. Jeg har en kammerat der er taget afsted for mig, da jeg ikke selv har mulighed
Jeg har en der køber for mig der har siddet i kø siden 10.30, priserne for sengetæpperne sidste år var 300kr mener jeg.. har nemlig fået hende til at købe et til mig
Kamulla skriver: Jeg har en der køber for mig der har siddet i kø siden 10.30, priserne for sengetæpperne sidste år var 300kr mener jeg.. har nemlig fået hende til at købe et til mig
**Ønskebabyen skriver: ÅH DET VAR BILLIGT!! Så skal jeg have to!
ÅH DET VAR BILLIGT!! Så skal jeg have to!
ellers var det 399.. any way... i want one men jo ikke sikkert at priserne er de samme som sidste år, men hun vil ringe hvis det ikke var
Kamulla skriver: ellers var det 399.. any way... i want one men jo ikke sikkert at priserne er de samme som sidste år, men hun vil ringe hvis det ikke var
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128