Hvorfor f..... Bliver jeg ikke gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. marts 2013

Sanne@sanneogfilip.dk

jeg er 36 år. 

min datter er 3 år og min mand og jeg ventede 7 år på at få hende. efter flere års ivf-behandling,valgte vi at gå over til donorsæd og jeg blev gravid efter 1.inseminering. siden dengang har alt været normalt.dvs regelmæssige menses, har sågar tabt mig til et normalt bmi.

nu er jeg så for nylig insemineret for 7. gang og stadig ingen baby. jeg får hormoner og havde et flot æg på hver side, fik akupunktur og zoneterpi og alligevel sker der ikke en rygende fis.

jeg river snart hår ud af hovedet på mig selv. føler mig som en gammel udbrændt kælling. 

hvor længe fortsætter andre på noget som synes håbløst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

baby012

Mine forældre kæmpede otte år for at få mig  

yderligere to år for at få mon søster  

Herfra !  

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Ville bare give dig et

Håber snart det går den rigtige vej for jer.

Anmeld

20. marts 2013

gædde/gitte

Sanne@sanneogfilip.dk skriver:

jeg er 36 år. 

min datter er 3 år og min mand og jeg ventede 7 år på at få hende. efter flere års ivf-behandling,valgte vi at gå over til donorsæd og jeg blev gravid efter 1.inseminering. siden dengang har alt været normalt.dvs regelmæssige menses, har sågar tabt mig til et normalt bmi.

nu er jeg så for nylig insemineret for 7. gang og stadig ingen baby. jeg får hormoner og havde et flot æg på hver side, fik akupunktur og zoneterpi og alligevel sker der ikke en rygende fis.

jeg river snart hår ud af hovedet på mig selv. føler mig som en gammel udbrændt kælling. 

hvor længe fortsætter andre på noget som synes håbløst?

så længe man kan finde overskud til det vel....

Vi snakkede lidt om det igår. Kan vi bare få lov til at få 1, så er vi tilfredse!..... kæmper gerne til den er der.... men hvis det var nr 2....... så ville jeg opgive langt inden 7 år.
For jeg kan mærke hvordan alt i min verden lige pt drejer sig om den her familie-mission... og jeg vil ikke være den der glemmer familien pga baby-kuller.
Det er slemt nok nu

for at du ikke skal kæmpe så længe mere

ps. vi er alle bitre kællinger ind imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.