"Headbang Princess"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
3 svar
1 synes godt om
18. marts 2013

MorDk

Jeg bliver liiige nød til at høre jer om noget her...

Sagen er den at min datter på knapt 6 mdr. er begyndt at "headbange" ret voldsomt. Det ser skægt ud, men jeg bliver da også en anelse bekymret... for tænker... er det normalt? Husker nemlig ikke min søn gjorde det i så voldsom grad? Jeg er nok lidt pyller, men sys bare ikke det ser så "kvikt" ud eller normalt for den sags skyld. Min kæreste siger at hun gør det fordi hun kan! Og ja han har jo nok ret, men sys bare det ser mærkeligt ud?

Andre hvis unger "Headbanger" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MorDk skriver:

Sagen er den at min datter på knapt 6 mdr. er begyndt at "headbange" ret voldsomt. Det ser skægt ud, men jeg bliver da også en anelse bekymret... for tænker... er det normalt? Husker nemlig ikke min søn gjorde det i så voldsom grad? Jeg er nok lidt pyller, men sys bare ikke det ser så "kvikt" ud eller normalt for den sags skyld. Min kæreste siger at hun gør det fordi hun kan! Og ja han har jo nok ret, men sys bare det ser mærkeligt ud?

Min pige som nu er 10 måneder gjorde det ogs i den alder og rystede ret voldsomt .. Og så grinede hun tror ikk hun fejler noget tror det fordi de kan !

Anmeld

18. marts 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MorDk skriver:

Min pige som nu er 10 måneder gjorde det ogs i den alder og rystede ret voldsomt .. Og så grinede hun tror ikk hun fejler noget tror det fordi de kan !

Anmeld

18. marts 2013

MorDk

Ja du har nok ret *S* Men kan jo bare ik la' være at tænke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.