Lidt ud over det saedvalige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Miamaja

Vi er lidt overrasket over vores kun 2 aarige dreng ikke gider baby og tegne film i hans aldersgruppe men ELSKER voksen dokumentar film om tog. alle mulige slags tog der bliver fortalt om via kommentator og det hele er meget teknisk og avanceret sprog. altsaa det er ment til voksne tog entusiaster. Han labber det i sig og sidder helt stille naar vi saetter det paa.

Nogle der har oplevet noget lignende med jeres rollinger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Kristina V

Jeps
Vi har en som helt vil se traktor træk...
Det køre på en af viasat kanalerne om morgenen. Så vores morgen rutine er at stå op, se lige traktor træk, få morgenmad og så lidt mere tv hvis der er tid.. Hun gider ikk se tegnefilm hvis det andet er på...

Anmeld

24. juni 2009

Miamaja

Kristina V skriver:

Jeps
Vi har en som helt vil se traktor træk...
Det køre på en af viasat kanalerne om morgenen. Så vores morgen rutine er at stå op, se lige traktor træk, få morgenmad og så lidt mere tv hvis der er tid.. Hun gider ikk se tegnefilm hvis det andet er på...

hehe.. ej hvor sjovt. det er godt nok pudsigt.

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Det kunne jeg se på dine billeder, at han har masser af tog. Han elsker tog! Næste gang du kommer til Europa, så skal I bruge en hel søndag bare med at kikke på tog i banegården og køre tur frem og tilbage!!!!!

Min nevø elskede at reparere bilen. Hans far tog nogle ture sammen med ham til et eller andet værkstedet og han kikkede og kikkede. Og allesammen synes, at det var så sød og han fik lov til at lege men nogle af deres værktøj. Og han fik også nogle i plastik derhjemme. Så mens andre børn gik rund med deres tre-hjulet så gik han rund med sin skruetrækker og sagde til dem: stop! jeg skal reparere din bil! Og de andre tog det meget alvorligt, man kan altså ikke køre med en udu bil og de ventede mens han lå på gulvet og fik repareret deres bil. Efter et styk tid, alle børn fra kvarteret kom til ham og der var kø i hans værkstedet, han har haft så meget travlt!!!! hahahaha Det var så sødt. Og det gik over. Men i dag er han meget glad for sin bil (han er 20 nu) og han selv kan finde ud af reparere mange ting. Familien synes, at det er rigtigt godt, at have en hobby mekaniker derhjemme!!!!!!

Anmeld

24. juni 2009

Miamaja

Cris skriver:

Det kunne jeg se på dine billeder, at han har masser af tog. Han elsker tog! Næste gang du kommer til Europa, så skal I bruge en hel søndag bare med at kikke på tog i banegården og køre tur frem og tilbage!!!!!

Min nevø elskede at reparere bilen. Hans far tog nogle ture sammen med ham til et eller andet værkstedet og han kikkede og kikkede. Og allesammen synes, at det var så sød og han fik lov til at lege men nogle af deres værktøj. Og han fik også nogle i plastik derhjemme. Så mens andre børn gik rund med deres tre-hjulet så gik han rund med sin skruetrækker og sagde til dem: stop! jeg skal reparere din bil! Og de andre tog det meget alvorligt, man kan altså ikke køre med en udu bil og de ventede mens han lå på gulvet og fik repareret deres bil. Efter et styk tid, alle børn fra kvarteret kom til ham og der var kø i hans værkstedet, han har haft så meget travlt!!!! hahahaha Det var så sødt. Og det gik over. Men i dag er han meget glad for sin bil (han er 20 nu) og han selv kan finde ud af reparere mange ting. Familien synes, at det er rigtigt godt, at have en hobby mekaniker derhjemme!!!!!!

Ja, en hobby auto mekaniker er naesten guld vaerd, saa man er fri for alle dyre regninger paa bilvaerksted

guldklumpen maa siges at vaere besat af tog. han kan sige ' AAAAALLL Aboard' og er ogsaa vild med Polar express saa den ser vi et par gange om ugen her i sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.