Det kunne jeg se på dine billeder, at han har masser af tog. Han elsker tog! Næste gang du kommer til Europa, så skal I bruge en hel søndag bare med at kikke på tog i banegården og køre tur frem og tilbage!!!!!
Min nevø elskede at reparere bilen. Hans far tog nogle ture sammen med ham til et eller andet værkstedet og han kikkede og kikkede. Og allesammen synes, at det var så sød og han fik lov til at lege men nogle af deres værktøj. Og han fik også nogle i plastik derhjemme. Så mens andre børn gik rund med deres tre-hjulet så gik han rund med sin skruetrækker og sagde til dem: stop! jeg skal reparere din bil! Og de andre tog det meget alvorligt, man kan altså ikke køre med en udu bil og de ventede mens han lå på gulvet og fik repareret deres bil. Efter et styk tid, alle børn fra kvarteret kom til ham og der var kø i hans værkstedet, han har haft så meget travlt!!!! hahahaha Det var så sødt. Og det gik over. Men i dag er han meget glad for sin bil (han er 20 nu) og han selv kan finde ud af reparere mange ting. Familien synes, at det er rigtigt godt, at have en hobby mekaniker derhjemme!!!!!!
Anmeld