Feber ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

2721

Aisha skriver:

Ja, han er halusineret sløv, spiser ingen ting. Har ligget ned hele dagen igår og indtil nu. Jeg har lige ringet til lægen og fået tid.

Lyder som en god ide. God bedring. Skriver du en Update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Bøllemyr skriver:

Jo, det skal jeg nok

Anmeld

18. marts 2013

2721

Aisha skriver:

Jo, det skal jeg nok

Anmeld

18. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

put saftevand i en isterning bakke og frys dem ned, nemmere at overskue små is bolsjer end en hel is.

En saftevands terning kan han have i munden og skal ikke bruge kræfter på at holde en is.

Frederic snakker også i sort snak når han har høj feber, men syntes nogen gange det er svært at lure om det er pga feber eller han 'bare' snakker/græder i søvne.

En tur uden for...

kolde klude om ankler og håndled, da det er der det køler bedst.

Anmeld

18. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mor til Frederic og Freya skriver:

put saftevand i en isterning bakke og frys dem ned, nemmere at overskue små is bolsjer end en hel is.

En saftevands terning kan han have i munden og skal ikke bruge kræfter på at holde en is.

Frederic snakker også i sort snak når han har høj feber, men syntes nogen gange det er svært at lure om det er pga feber eller han 'bare' snakker/græder i søvne.

En tur uden for...

kolde klude om ankler og håndled, da det er der det køler bedst.

Tak for ideen men min søn kan ikke engang spise bolche uden og få det galt i halsen. Så jeg tør ikke rigtig det med saft terningerne han render rundt med ble nu. Lægen sagde det var en virus, han tog blodprøver og målte infektionstal så vi håber det snart er ovre

Anmeld

18. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Bøllemyr skriver:

Lægen tog blodprøver og målte infektionstal det er en dum Virus ! Og vi skal ikke tøve med at give børnepanodil da han har feber 39.4 selvom han fik panodil kl 5 imorges. 

Anmeld

18. marts 2013

2721

Aisha skriver:

Lægen tog blodprøver og målte infektionstal det er en dum Virus ! Og vi skal ikke tøve med at give børnepanodil da han har feber 39.4 selvom han fik panodil kl 5 imorges. 

Øv altså, det er så frusterende når det er virus
Det var godt nok også i den høje ende
Stakkels pus
Håber meget snart han er frisk igen

Anmeld

18. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aisha skriver:

Kl er 05:19 og min søn har ikke lukket et øje endnu. Han har så høj feber at jeg ikke kan få den ned han har gået børne panodil. Kolde klude til hovet og masser af drikke selvom han ikke vil. Hvad skal jeg gøre han er så ked. Hvis det har relevans er han 2,5 år

Åh den lille stakkel. Håber, han har fået det bedre nu inshaAllah

Har du prøvet med sodavandsis? Det lever Sabrina af, når hun har haft feber her i vinter.

Sms mig gerne, hvis der er noget, jeg kan gøre

Anmeld

18. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PT skriver:

Åh den lille stakkel. Håber, han har fået det bedre nu inshaAllah

Har du prøvet med sodavandsis? Det lever Sabrina af, når hun har haft feber her i vinter.

Sms mig gerne, hvis der er noget, jeg kan gøre

tak men han er ikke blevet bedre.... Det begynde Lørdag morgen med feber og jeg kan ikke få feberen ned... Han har fået børne pamol morgen og aften men stadig er den på 39.4... Surt... Han ligger bare og ser tegne film eller sover.. Han spiser intet og drikker sparsomt. Jeg har tilbudt ham is men han vil ikke have det.

Anmeld

18. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Bøllemyr skriver:

Øv altså, det er så frusterende når det er virus
Det var godt nok også i den høje ende
Stakkels pus
Håber meget snart han er frisk igen

TaK..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.