Sneen kommer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Koen.

nogen af os er jo gået i hi og bevæger os ikke uden for en dør pga sneen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Laulund87

Loa skriver:

Aaaaaaaaah......

Jeg tænkte lige "what..."

Ja den var måske lidt skør

Anmeld

17. marts 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

nogen af os er jo gået i hi og bevæger os ikke uden for en dør pga sneen

Ja I kommer ingen vegne de næste dage

Der bliver kuldeindeks på -19

Anmeld

17. marts 2013

Koen.

Laulund87 skriver:

Ja I kommer ingen vegne de næste dage

Der bliver kuldeindeks på -19

Hold bøtte, jeg gider slet ikke høre sådan noget jeg kan da filme heldivis skrue gulvvarmen monster meget op

Anmeld

17. marts 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

Hold bøtte, jeg gider slet ikke høre sådan noget jeg kan da filme heldivis skrue gulvvarmen monster meget op

Haha! Vi har kun gulvvarme på badeværelset så jeg kan sidde derude hele dagen.. Maria kaster alligevel op så vi er tæt på toilettet

Anmeld

17. marts 2013

Victoria2013

Lige i sådan et tilfælde er jeg ok tilfreds med at jeg ikke har noget arbejde og ikke er tvunget til at skulle ud i det møgvejr (hader sne)...

Har sørget for at vi fik købt ind i dag til de næste par dage, så jeg kan bare være herhjemme og tage den med ro imens sneen raser udenfor 

Men SÅ må foråret altså også godt komme bagefter! 

Anmeld

17. marts 2013

Koen.

Laulund87 skriver:

Haha! Vi har kun gulvvarme på badeværelset så jeg kan sidde derude hele dagen.. Maria kaster alligevel op så vi er tæt på toilettet

jamen to fluer med et smæk så, god bedring til hende! Vi har det på badeværelset, i to gange og køkkenet så vi skal nok holde varmen ;-) men hvordan filan jeg skal få dem til at sove til middag er en gåde når der bliver SÅ koldt!

Anmeld

17. marts 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

jamen to fluer med et smæk så, god bedring til hende! Vi har det på badeværelset, i to gange og køkkenet så vi skal nok holde varmen ;-) men hvordan filan jeg skal få dem til at sove til middag er en gåde når der bliver SÅ koldt!

Ja det er nemlig smart! Tak smukke

Åhh ja det er et godt spørgsmål, jeg har heller aldrig kunne få Maria til at sove inde Det gør hun dog nu hvis hun, en sjælden gang imellem, sover til middag.

Anmeld

17. marts 2013

StudPsyk

Well, i mit tilfælde tager Jeg det nu ganske alvorligt, for L skal på opgave i SønderJylland to dage midt i ugen, og det tager i forvejen lidt over to timer uden sne. En snestorm oveni, og så er det ikke sikkert han kan nå med, hvis jeg går i fødsel, da jeg formentligt føder hurtigt. Så ja, Panik, sneen kommer :-(

Anmeld

17. marts 2013

Koen.

Laulund87 skriver:

Ja det er nemlig smart! Tak smukke

Åhh ja det er et godt spørgsmål, jeg har heller aldrig kunne få Maria til at sove inde Det gør hun dog nu hvis hun, en sjælden gang imellem, sover til middag.

var der kun en var det okay, godt nok har vi 160 kvm meeeen alligevel, de sover elendigt inden for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.