Så flyttede vi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
6 svar
5 synes godt om
17. marts 2013

Mettefpigen

Så flyttede bassen og jeg hjem til min mor d 3, så har været her i 2 uger.... Eks og jeg diskutere en del omkring flere ting, men Lukas har det super godt! Han hygger sig med mormor, og har lært en del ting.... Men psyken har det ikk så godt, så er blevet sygemeldt og skal til lægen i morgen for at høre hvad jeg evt kan gøre... Er begyndt at cykle, og skal til at begynde i træningscenter og evt løbe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

HeidiØ

Mettefpigen skriver:

Så flyttede bassen og jeg hjem til min mor d 3, så har været her i 2 uger.... Eks og jeg diskutere en del omkring flere ting, men Lukas har det super godt! Han hygger sig med mormor, og har lært en del ting.... Men psyken har det ikk så godt, så er blevet sygemeldt og skal til lægen i morgen for at høre hvad jeg evt kan gøre... Er begyndt at cykle, og skal til at begynde i træningscenter og evt løbe

Dejlige billeder!!
Hvor er det godt du har sådan en fantastisk mor! Og er glad for det går fremad med dig

Anmeld

17. marts 2013

B&J

ej hvor er det dejligt at læse, du har virkelig taget sagen i ejen hænder og hvor er det super din mor er der for jer. og du søger hjælp og du begynder på motion... jamen der går ikke så længe så tror jeg tingene falder stille og rolig på plads

og vidunderlig dreng du har dig, og sikke blå øjne wow altså

Anmeld

17. marts 2013

Mettefpigen

HeidiØ skriver:

T

Dejlige billeder!!
Hvor er det godt du har sådan en fantastisk mor! Og er glad for det går fremad med dig

Taak :-) jaa hun er så super skøn, jaa det kommer stille og roligt....

Anmeld

17. marts 2013

Mettefpigen

B&J skriver:

ej hvor er det dejligt at læse, du har virkelig taget sagen i ejen hænder og hvor er det super din mor er der for jer. og du søger hjælp og du begynder på motion... jamen der går ikke så længe så tror jeg tingene falder stille og rolig på plads

og vidunderlig dreng du har dig, og sikke blå øjne wow altså

Taak for rosen... :-D det betyder meget.... Jaa havde jo en depression sidste år så kender tegnene... Har kæmpet i halvandet år så mangler sku ro til at få tilværelsen til at køre, men jaa har en helt fantastisk mor! <3 hun kæmper selv med hendes problemer, og tager os alligevel ind.... Jaa han har knaldblå øjne den lille charmøre <3

Anmeld

17. marts 2013

B&J

Mettefpigen skriver:

Taak for rosen... :-D det betyder meget.... Jaa havde jo en depression sidste år så kender tegnene... Har kæmpet i halvandet år så mangler sku ro til at få tilværelsen til at køre, men jaa har en helt fantastisk mor! <3 hun kæmper selv med hendes problemer, og tager os alligevel ind.... Jaa han har knaldblå øjne den lille charmøre <3

dejligt du kender de tegn så der kan komme styr på tingene med det samme, og dejligt hun er der når hun selv har sit

Anmeld

17. marts 2013

Koen.

hvor er han skøn og det kan man da kalde og "bo i en kuffert" godt du har en skøn støtte i din mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.