Hjælp piger..
Jeg er i 5.måned af min graviditet, og min kæreste har idag sagt vi ikke kan være kærester!
Det startede med at jeg bad ham lade være med at snakke til mig (hvilket jeg har fortalt er når jeg er så kedafdet og sur at jeg bare lige skal have pusterum)
Da jeg så kommer op i soveværelset kan jeg se at han er ved at pakke alle sine ting, hvilket gør mig endnu mere frustreret, så det ender ud i at vi begynder at diskutere helt vildt, og det ender endda med at vi står og råver hinanden ind i hovedet, den kommer helt derud hvor jeg skubber til ham, og der beder han mig gå, jeg spørger ham direkte om det betyder at det så er slut, hvor han så siger jeg skal komme tilbage når jeg har hidset mig ned, der går en time og han opsøger så mig, hvor vi så snakker stille og rolig om det, og han fortæller mig så at han ikke kan være kærester med 'vold i forholdet' det såre mig dybt at høre, da det jo ikke er ok at hveken skubbe eller noget lig.n i et forhold..
men jeg står så nu hvor min kæreste ikke vil være kærester med mig og syntes vi skal flytte fra hianden 
I denne by hvor jeg bor har jeg ikke rigtig nogle kontakter, og ved ikke hvor jeg skal flytte hen, eller noget, står hvor jeg faktisk skal ud i verden hvor jeg ikke kender nogle da jeg har droppet mine venner (fordi de var misbrugere, og jeg er kommet ud af det)
Hvad skal jeg gøre? hvor skal jeg tage hen?
Har ikke lyst til bare at sidde tilbage og være kedafdet, selvom jeg elsker ham utrolig højt, ønsker jeg ikke være i samme rum som ham, han er taget hjem til en kammerat, og jeg sidder nu her, og har egentlig bare lyst til at flytte, uden han ved det..
Jeg ved godt at det ikke var iorden af mig at skubbe, men det flød over da jeg blev råbt ind i hovedet og ikke vidste en skid..
han siger vi skal have det til at fungerer, for den lille
hvilket jeg er glad for, men vi skal ikke være kærester!
jeg sidder nu her alene hjemme, og har det egentlig ok, (underligt nok) det kan være det kommer senere hen at jeg bliver ulykkelig!
hvad ville du gøre i denne situation, ingen kontakter, og ingen steder at tage hen?