Jeg er så vred! F*ck ham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Miss-86

Det er godt nok tarveligt og gøre det, både overfor din far, men så sandelig også overfor dig!

Han kunne jo bare have sagt fra start af, at han ikke ville eller havde andre planer, hvis det var det!
Hellere være ærlig, end at være så luset!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Wik

gædde/gitte skriver:

ikke for at være en kælling.... eller så onde tanker i dit hovede............. men............... er du sikker på hvor og hvem han sover med??

min ekskæreste skulle engang i byen med en kammerat, og jeg var hos min mor... hvor han skulle komme til familiemiddag, dagen efter kl 14..... kl 17.00 fik jeg fat i ham..var pisse sur - for han kunne jo ha givet lyd fra sig.. han kom kl 19.00 og hentede mig... kunne se han ikke havde sovet i vores seng.... 14 dage senere fandt jeg smser på hans mobil, som jeg skulle låne til at smse fra.....

Han indrømmede det aldrig, men er sikker på han havde "sovet" med hende den gamle flamme

han var bestemt ikke utro-typen.... men utroskab diskriminerer ikke

Jeg synes også det lyder som en underlig cocktail. Jeg ved ikke hvor gamle I er, men morgenfest, ingen strøm og ingen penge. 

Det er en underlig priotering når han har dels en aftale med din far, dels at han ikke dropper sin bytur lørdag, hvor vigtigt kan det lige være!? 

Jeg kan godt forstå du er vred og ked af det, men I er nød til at tale om det, skæld ud virker nok ikke noget, selvom man næsten ikke kan lade være

Anmeld

21. marts 2013

Albertsen92

Den havde ikke gået hos mig! Var blevet så sur!
Der skulle virkelig meget til, hvis han skulle ind i varmen igen..

Anmeld

21. marts 2013

gædde/gitte

........ den manglende update fra trådstarter, tegner da vist ikke godt

Anmeld

21. marts 2013

hautecouture

Hold kæft en lus 

Jeg var blevet VANVITTIG!!.. Update?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.