Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Lang historie kort.
Vi har været indlagt med Magnus, da han har betændelse i en lymfeknude i halsen. imens vi har indagt har han fået antibiotika IV kl 8, kl 16 og kl 24
Vi er nu blevet udskrevet og har hentet penicillin og der står bare at han skal have det 3 gange dagligt.
Hvordan ville du gøre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Da Benjamin havde mellemøre betændelse gav vi ham når han vågnede, før han skulle sove til middag og lige før vi puttede ham om aftenen. Hvis nu du kan give det ved 20-21 tiden og han så sover, så er der jo ingen grund til at han skal have det kl. 24.
Da Benjamin havde mellemøre betændelse gav vi ham når han vågnede, før han skulle sove til middag og lige før vi puttede ham om aftenen. Hvis nu du kan give det ved 20-21 tiden og han så sover, så er der jo ingen grund til at han skal have det kl. 24.
jamen det er det jeg ikke helt kan fiinde ud af om der er en grund, om det er mere effektivt når det bliver gives sådan?
han bliver puttet 19.30-20
ano14316 skriver: jamen det er det jeg ikke helt kan fiinde ud af om der er en grund, om det er mere effektivt når det bliver gives sådan? han bliver puttet 19.30-20
Benjamins'mor skriver: Det tror jeg ikke, så ville de have fortalt det. Lægen sagde vi bare skulle give morgen, middag og aften. Det vigtigste er at de får det.
Det tror jeg ikke, så ville de have fortalt det. Lægen sagde vi bare skulle give morgen, middag og aften. Det vigtigste er at de får det.
mange tak for dit svar..
Hvis jeg selv skulle tage penicillin, ville jeg tage det så snart jeg vågnede, lige inden jeg gik i seng og så midt imellem de to tider
Så det er det jeg har stemt
ano14316 skriver: Hej Lang historie kort. Vi har været indlagt med Magnus, da han har betændelse i en lymfeknude i halsen. imens vi har indagt har han fået antibiotika IV kl 8, kl 16 og kl 24 Vi er nu blevet udskrevet og har hentet penicillin og der står bare at han skal have det 3 gange dagligt. Hvordan ville du gøre?
Tænk på at medicinen skal virke døgnet rundt. Så der skal være ca lige mange timer imellem.
Jeg ville kl 8-14-19. Så skal barnet ikke vækkes og medicinen er nogenlunde spredt ud over dagen.
Jeg tager medicin til hverdag 3 gange dagligt mod epilepsi, jeg tager dem altid i forbindelse med måltider, ellers kan det være lidt hårdt for maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128