Kähler kopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2013

Karla

Hej piger

Jeg har fået nogle kähler kopper i fødselsdagsgave. Mit spørgsmål er så, skal man fjerne det lille klistermærke der sidder i toppen af kopperne?

Vasker I dem i opvaskemaskinen eller i hånden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

banana3

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har fået nogle kähler kopper i fødselsdagsgave. Mit spørgsmål er så, skal man fjerne det lille klistermærke der sidder i toppen af kopperne?

Vasker I dem i opvaskemaskinen eller i hånden?

Her kommer de i opvaskeren. Klistermærkerne ryger af af sig selv med tiden .. De er de bedste kopper jeg nogen sinde har haft! Er STOR fan

Anmeld

17. marts 2013

Karla

banana3 skriver:

Her kommer de i opvaskeren. Klistermærkerne ryger af af sig selv med tiden .. De er de bedste kopper jeg nogen sinde har haft! Er STOR fan

Tak for svar

De er ikke blevet grimme af at komme i opvaskemaskinen?

Jeg er også helt vild med mine!

Anmeld

17. marts 2013

SukkerDronning

Jeg har ikke fjernet klistermærkerne og de sidder stadig på.. Tror jeg har haft nogle af skålene i halvandet år.. Og ja bare i opvaskemaskinen med dem

Anmeld

17. marts 2013

Karla

SukkerDronning skriver:

Jeg har ikke fjernet klistermærkerne og de sidder stadig på.. Tror jeg har haft nogle af skålene i halvandet år.. Og ja bare i opvaskemaskinen med dem

Tak for svar

Anmeld

17. marts 2013

An&Jo

Jeg putter også alle mine i opvaskeren..

MEN du skal være klar over at hvis der sker noget med dem så dækker garantien ikke hvis de har været deri, det frarådes nemlig at gøre det fordi det er glasur der sidder udenpå.. Jeg var nemlig inde for at få byttet en der var krakeleret da jeg fik den og det første jeg blev spurgt om var om den havde været i opvaskeren, sagde nej for havde aldrig brugt den, men han fortalte at de faktisk ikke er beregnet til opvaskeren

Anmeld

17. marts 2013

Karla

An&Jo skriver:

Jeg putter også alle mine i opvaskeren..

MEN du skal være klar over at hvis der sker noget med dem så dækker garantien ikke hvis de har været deri, det frarådes nemlig at gøre det fordi det er glasur der sidder udenpå.. Jeg var nemlig inde for at få byttet en der var krakeleret da jeg fik den og det første jeg blev spurgt om var om den havde været i opvaskeren, sagde nej for havde aldrig brugt den, men han fortalte at de faktisk ikke er beregnet til opvaskeren

Okay, tak for svar

Jeg tror jeg lader være med at komme mine i opvaskemaskinen så. Ville være træt af, hvis der skete noget med dem det tager jo heller ingen tid at vaske dem op i hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.