Hej alle
Er en presset og frustreret mor

Har en baby på omkring 2 måneder som jeg ammer og supplere med 1-2 flasker om dagen (der har været nogle vækst problemer).
Jeg har i en lille uge givet Lactulose (de sidste 2 dage har jeg givet 2x2 ml.) men vi døjer stadig med lidt hård mave og jeg hjælper det lidt på vej, en gang i mellem, med termometer. Og cykler, massager osv selvfølgelig flere gange om dagen.
Jeg har ligeså længe givet Mylicon dråber da baby også døjer med luft i maven.
Men men men .....
Flere gange om dagen får baby "ture" hvor der bliver skreget, minimum 4 ture om dagen. Det virker som om, at det er maven der driller men intet virker, selv ved mit bryst bliver der skreget. Jeg kan være i gang med at amme, hvorpå brystet bliver sluppet og der bliver skreget, brystet bliver tager igen osv. Det et kun når der bliver givet flasker, at der ikke bliver skreget!
Det er ikke hver gang ved brystet, men når der bliver skreget kan det heller ikke trøste ?!
Er simpelthen så frustreret og ked af det

HVAD F**K KAN DET VÆRE??????
Har selv tænkt på tigerspring (men det kan da ikke være SÅ slemt?) og mavekneb (men bruger jo Mylicon dråber?)....
Aner ikke mit levende råd og har hårdt brug for hjælp, forslag, meninger.. Ja ALT hvad kan hjælpe!!!
Anmeld