Tivolimor skriver:
Hejsa
Jeg er weekend mor, og har været det i over et år nu.
Min eks og jeg gik fra hinanden for 6 år siden, og de efterfølgende år delte vi vores datter 7/7. Hun var 2 år da vi skiltes, og det fungerede godt. Men da hun blev 7 år var hun frustreret over skiftene, og vi aftalte at det var bedst hun boede ét sted. Hos hendes far og bonus mor har hun nu 2 mindre søskende, og jeg er stadig selv, så det var naturligt hun skulle have en hverdag derude.
Hvad kunne du ellers tænke dig at vide? 
Mvh Tivolimor
Det var da sjovt, at du fandt det indlæg, det er efterhånden meget gammelt og jeg har haft slettet min profil og fået en anden. Men synes stadig, at det er et aktuelt emne, der burde være mere fokus på :-)
Siden fandt min mand og jeg ud af det igen og vi er stadig sammen i dag. Men der er stadig ingen tvivl om, at hvis vi alligevel blev skilt en dag af den ene eller den anden årsag, ville vores søn, der nu nærmer sig 4 år blive hos sin far.
Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, hvordan det var for dig, altså efter at have haft hende fuldtid de første to år, mens du var sammen med faren, og så halv tid de næste 5 år pludselig kun at have hende hver anden weekend? Selv om jeg forstår argumentet for at hun blev hos sin far og bonusmor.
Hvor længe har i så haft den ordning? Og hvordan er det pludselig at have alt den tid til sig selv?
Anmeld