udflytningsprocent på 100, nogle der ved hvad det betyder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. marts 2013

Anonym trådstarter

Vi venter et barn til efteråret og skal derfor flytte i noget større... Der er lige bygget noget nyt byggeri i nærheden af hvor vi bor nu, og der står en masse tomme. Vi har søgt i samme afdeling som vi bor i nu og så der. Her er der en udflytningsprocent på 6% og vi står nr 4, det nye sted er der en udflytningsprocent på 100% og der står vi nr. 1 på ventelisten...

Nogle der ved hvad det betyder? så vidt jeg kan se er de tomme udlejet men ikke helt færdig, men forstår ikke hvordan der kan være 100% udflytning om året..

Nogle der har en idé??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Vi venter et barn til efteråret og skal derfor flytte i noget større... Der er lige bygget noget nyt byggeri i nærheden af hvor vi bor nu, og der står en masse tomme. Vi har søgt i samme afdeling som vi bor i nu og så der. Her er der en udflytningsprocent på 6% og vi står nr 4, det nye sted er der en udflytningsprocent på 100% og der står vi nr. 1 på ventelisten...

Nogle der ved hvad det betyder? så vidt jeg kan se er de tomme udlejet men ikke helt færdig, men forstår ikke hvordan der kan være 100% udflytning om året..

Nogle der har en idé??

Hvis det er en boligforening, og det betyder det samme, som den boligforening jeg er medlem af, betyder det bare at boligerne endnu ikke er lejede. Som du selv skriver, at de står tomme. De bliver så tilbudt til de første på ventelisten, og afslår de, kommer de næste på listen i betragtning... Ja, det er lidt misvisende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.